Birinden vazgeçmem gerekiyor ama vazgeçemiyorum. Bu aşk mı, bağımlılık mı?

Aslında ikimizde farklı dünyaların insanlarıyız zıt fikirler zıt din zıt dile sahibiz 8 aydır aralıksız sohbetlerimiz oldu. İkimizde bir ilişkide istemeyeceğimiz taleplere sahibiz bitirmek gerekiyor ama ayrılmayı beceremiyoruz ne o ne de ben. Bir gün konuşmasam hayatımda büyük bir boşluk oluşuyor. Ancak daha da ilerlerse yani gormezden gelmeye devam edersek bu durum kendi gururumuzdan ödün verip birbirimizin taleplerini onaylayacak duruma getirecek ancak şiddetli geçimsizliğin de sebebi olacak. Siz bu tarz durumları nasıl çözüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Artık çözümü buldum tatlı dille bitirmek istedim biraz çıkışsak da birbirimize kendimizi ve şikayetlerimizi ifade ettik çözüm olarak ise artık bağımızı koparmaya karar verdik bugün onsuz ilk gün oluşan boşluk onu merak ediyor oluşuma hala engel olamıyorum ama bu süreçte iki tarafından psikolojik sağlığı açısından doğru karar olduğuna inanıyorum.
Birinden vazgeçmem gerekiyor ama vazgeçemiyorum. Bu aşk mı, bağımlılık mı?
Cevapla