Is yerinden birine asik oldum sanirim, Sizce oda olmus olsa ilk adimi o atarmi?

Benden kendisi 3 yas buyuk

Iki- uc ay once linked in hebasindan bir birimizi ekledik oda bende bakip durduk hesaplarimiza.. Ve her defasinda karsilastigimizda utanarak gecerdik.

Gecen sabahta ilkkez ikimizde selam verdik, ben park etmistim oda arbasina binip gidecekti o an ikimizde kafamizi salladik ve el uzattik normalde asla yapmadigimiz sey.

Sizcee olabilir mi onunla?

hatta o normalde beni gormediginde hemen ucar gider, gecen ben arabaya giderken oda binmisti tam gidecekti beni gorunce cook yavas geldi arkamdan ve beni gectikten sonra beni aynada izledigini gordumm

Bugun sabahta yine karsilastik telefondaydi onunden gectim tam konusuyordu beni gorunce bi tutuldu bana bakti goz goze geldikk.. ooofffff neyapmam lazimm

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimeee onu cekmek icinn neyapabilirimm? ya da iste asik etmek icin
Is yerinden birine asik oldum sanirim, Sizce oda olmus olsa ilk adimi o atarmi?
Cevapla