Date'e çıktığım çocuk hiç konu açmıyor, sürekli ben konuştum. Beni pek sarmadı, ne yapmalıyım?

Ben geçenlerde bir çocukla date e çıktım. Ortak arkadaşlar vasıtasıyla oldu. Sevgilimden de yeni ayrıldım hiç çıkasım da yoktu. Neyse çocuk iyi biri ama çok sessiz sakin bazen konuştuklarını duyamıyorum tekrar soruyorum. Bu kötü bir özellik değil tabi ama bende sakin yapıda biriyim ve karşımdaki biraz daha hareketli olsun isterim. Ve biraz da erkeğin biraz baskın olmasını isterim. Garson geldiğinde benimle muhatap oluyor mesela ilk olarak bir şey sorduğunda ben cevap veriyorum sadece. Ne biliyim biraz ağırlığını hissetmek isterdim. Çocuk benden hoşlanıyormus öylelikle buluştum ama hiç konu falan açmıyor masada en çok ben konuşuyorum ki bu kadar konuşkan biri de değilimdir bir süre sonra kendimi gereksiz ve boş konuşuyormuş gibi hissettim. Yine görüşmek isterdim dedi akşam eve bıraktığında olur dedim ama kesin hükümlü olmuyim diye dedim yoksa kararımı verdim gibi. Hep şerefsizlerle takılınca iyi erkek sarmadı herhalde :/

Date'e çıktığım çocuk hiç konu açmıyor, sürekli ben konuştum. Beni pek sarmadı, ne yapmalıyım?
Cevapla