Çok yakışıklı bir çocuğa platoniğim fakat hep bana bakmaz, beni aşar diyorum?

Bilmiyorum bunu diyen arkadaşlarıma hep moral verip böyle düşüncelerin çok saçma olduğunu söylerdim fakat aynı şeyi ben yaşıyorum. Çocuk kaçamak bakışlar atıyor sürekli göz göze geliyoruz ama beni umursayıp umursamadığı konusunda kararsızım. Çirkin birisi değilim bazıları "sen ona bakmazsın" diyor ama bana göre öyle değil. Cidden çok tatlı fakat bilmiyorum beni umursayıp umursamayacağı konusunda çok kararsızım. Etrafında hiç kız olmuyor bakıp pis gülüşler atıyor ama bende özgüven 0. Rüyalarıma giriyor geceleri. Ne zaman onu görsem uyanıyorum uykularım bölünüyor durumum çok vahim istemsizce yemeden falan kesildim. Belki konuşursam bir şeyler olabilir ama her zaman için o bana bakmaz beni aşar diye düşünüyorum sizde hiç böyle oldu mu?
Çok yakışıklı bir çocuğa platoniğim fakat hep bana bakmaz, beni aşar diyorum?
Cevapla