Evet, bu soruyu yıllardır ayrı ayrı masaya yatırıp durduk ama asla tam bir cevap alamadık. 😂 Ayrı ayrı beklentileri bir kenara koyarsak sence karşı cinsten beklenen ortak şey nedir? 😅 Keyifli günler.. 🥂✨️
Genel olarak, her iki cinsiyet de sevgi, saygı, anlayış ve destek arar. İletişim becerileri, dürüstlük ve güven de ilişkilerde önemli faktörlerdir. Bunun yanı sıra, her bireyin beklentileri ve ihtiyaçları farklı olabilir. Önemli olan, birbirinizi anlamaya ve karşılıklı olarak desteklemeye çalışmaktır.
Ya aslında iki tarafta birbirinden çok bir şey beklemiyor sadece bir Sadakat anlayış bir sorun olduğunda birbirini dinlemek alttan almak birbirine saygı duymak Aslında bu Her insanın istediği bir şey kadın erkek arasında yani ince düşünceler mesela Erkekler de sever kendine hediye alınmasını örnek veriyorum bir kadının onu sevdiğini söylemesini ya da bir erkeğin kadına sevdiğini söylemesini Aslında amaç bundan kaynaklanıyor biz sadece sevgimizi değil gururumuzu ve nefsimizi ön plana koyduğumuz için hiçbir zaman anlaşamıyoruz aslında çok basit meseleleri büyük dağ gibi görüyoruz olay bundan kaynaklanıyor.
Bence en başta erkek kadını hizmetçi görmeyecek kadında erkeği cüzdan olarak görmeyecek bu ikisi ortadan kalkınca karşılıklı anlayış ve ev işlerinde mutlaka yardımlaşma olmalı o zaman bir çok şey düzelir
Asla ortak bir beklentide buluşamayız. Erkekler erotizm bekler kadınlar romantizm.. Erkekler sükûnet beklerken kadınlar iletişim. Erkekler sabır beklerken kadınlar hemen birşeylerin olmasını.. Erkekler yarın gidelim dememizi beklerken kadınlar haydi atla şimdi gidiyoruz demelerini.. Erkekler araba hayaline ortak olmamızı beklerken kadınlar pembe pancurlu evi dayayıp döşemelerini.. bekler de bekler.. Beklemekle geçer ömürler..
Bence bu düşünüldüğünü hissettirmek. Birinin beni düşündüğünü hissettirmesini de istiyorum ve bunu kendim de karşı tarafa hissettiriyorum. En basitinden "bir şeyler ye/kalın giyin" gibi cümleler bile aslında çok hoş
Kadınlar erkekleri erkekler kadınları begenmiyor laf söylüyorlar ama yuva kadın ve erkek ile kuruluyor saygı sevgi olsa hic sorun yok en önemlisi saygı ama