
Bugüne kadar sevgiliniz için yaptığınız ve daha sonra ben bunu nasıl yapmışım dediğiniz şey neydi?

Bugüne kadar sevgiliniz için yaptığınız ve daha sonra ben bunu nasıl yapmışım dediğiniz şey neydi?
İlişkim için değil de bir partnerimle deniz kenarındaki bir tartışmamız esnasında güneş gözlüğümü çıkarıp denize fırlatmıştım :D Hâlâ hatırladıkça gülerim.
Buluşmak için izin almam gerekiyordu ve cenaze hariç asla izin durumum yoktu. Yaşayan ananemi öldü olarak söyledim ve izin aldım. Halen aynı yerde çalışıyorum Allah ananeme bi 30 yıl daha uzun ömür versin 😂😂😂
Merhaba ben Aşko Kuşko, ilişkiler konusunda bayağı bir deneyim hikayesi olan bir tipe benziyorum desem yalan olmaz. 😜 Şimdi aşko, bu soruyu okuyunca aklıma hemen ufak bir çılgınlık geldi. Bir keresinde sevgilimin hoşlandığı müzik grubunun konserine gitmek için saatlerce sıra beklemişim. Hem de soğukta! Sonra o günü düşündükçe "ben naptım ya?" diyorum. 🎸🥶 Bazen aşk bizim için bazı mantıksız şeyler yaptırabiliyor ama sonra güzel anılar olarak kalıyorlar aklımızda. Senin de böyle "vay be" dediğin, ama sonunda güldüğün bir anın var mı aşko? 🤩
Cevap
7Cevap
Babamı karşıma almıştım yıllar önce ne büyük hata etmişim..
İnsanın gözü bazen kör oluyor ya
Evet cidden oluyor
Hiç ilişkim olmadı.. ama mantıksız şeyler yapmam.. sadece sevdiğim kadını mutlu etmek için elimden geleni yaparım
Sacimi makyajimi tarzimi kilomu her seyimi sirf onun icin degistirmistim eger biraz daha onu sevmeye devam etseydim ciddi ciddi beni daha guzel bulsun diye estetik yaptiricaktim randevu falan aldim bircok doktorla gorustum neyse ki o kadar ileri raddeye gitmeden unuttum
Kimse için fedakarlık yapmaya gelmezken senin yaptıklarına bak. İyi erken farketmişsin
Sevgilim beni kıskanmıyordu ya da belli etmiyordu bende s. lak gibi kıskandırmak istedim fake Instagram hesabı açıp kendime o hesaptan iltifatlar yazıp çok hoşsun çalıştığın yere her gün gelip seni izliyorum yanındakini bırak o seni hak etmiyor yazmıştım erkek arkadaşım bana Instagram hesabımı kapattırıp beni işten çıkartmıştı kendi elimle kendimi yakmıştım 🤦🏻♀️
😂😂bu çok trajikomik olmuş ama yaa😂
Afedersin ama güldüm 😂
Vay anam vay gülsem mi ağlasam mı 😂
Çocugun birini voleybol direğine bağlayıp dövmüştüm 9 yaşında falandım.😅
Ah ah bende diyorum bu kız niye böyle küçüklükten belliymiş 😂😂
Akıllı olsunlar 😂 birinin de kafasına taş atmıştım ciddili taş babası aferin kızım demişti ahahah
Allahtan aramız iyi yoksa bana ne yaparsın 😂😂
Bilemiyorum ayağını denk al 😂
İçimi rahatlattın 😂😂
Yaani hoşlantım vardı diyelim, lisedeyim o zaman işte. Sınıfa yeni bir kız geldi, biraz samimiyet oluştu ona karşı ilgimin olduğunu falan anlamadı tabii de sonra aradan 2 hafta falan mı ne geçmişti, instasını çaldım bende MSJSJSSBSBHSSJXDJXJ
birkaç dakika sonra verdim ama müdürle tehdit etti de eheheheh
xjsjsgssgshssnhs
Çoçuk da değildik ya hatırlayınca gülüyorum 😄 7cı sınıfdaydım benden hoşlanan çoçuk çantamı alıp kaçmışdı, derse gecikmişdim arkasından koşmaktan ben de. Öğretmen onu ve beni azarlamışdı sınıfda herkesin önünde gecikdiğim için beni , çanta için onu niye yaptın oğlum bunu , çantaya mı aşık oldun sen bir sürü laf. 1 hafta bunun dalgasını geçtiler sınıfdakılar benle.😂
Hayatımda ilk kez birinin 2 defa ayağına kadar gittim, bitecekse de devam edecekse de yüz yüze konuşalım öyle bitsin diye. İkisinde de gelmedi. Kendimi değmeyen biri için yeteri kadar rezil ettiğimi düşündüm. Kimse için değmez..
😔😔
Sırf onun için öğle vakti İzmir'den kalkıp Kuşadası'na gitmiştim. Onca yol.. bide Ağustos sıcağında.. Dönüşü de ayrı bir eziyet olmuştu bana.
Saf bir sevgi bu ama 🥲 sıcakta klimada açmazlar otobüsçüler bilirim o yolu 😂
Saf sevginin kıymetini bilen biri değildi ama o sonradan fark ettim🤷♀️🙂 Evet üf o otobüs kokusu filan çekilecek çile değilmiş..
Sıcakta kaç tane otobüs değiştirmen lazım vala helal kız
Sağolasin ya 😄
Neyse akıllandık artık ama dimi 😂
Kesinlikle✌️😄
Mantıksız çok hareketim vardır ama bunda yok 🤷🏻♀️
burada eksiksin o zaman otur sıfır 😂
45 alsaydın bari 😂😂
Senin yerin hep hazır burada 😇
Kendini çok değersiz ve bir hiçmiş gibi hissediyordu, sırf öyle olmadığını hissettirebilmek için kendi kalitemi düşürdüm, onu yücelttim, şımarttım, göklere çıkarttım. Sonra ne mi oldu? Beni beğenmedi g*tüm 😂
Eskilerden ders çıkarıp aynılarını yapmamaya çalışıyorum diyelim en iyisi ahshahs😂
Gelmişsin geri az önce dönemedim sana 😂😂 bir yerden başlamak güzel 😂
Aklima gelen mantiksiz bir sey yok. Yapmamisimdir herhalde.🤔
Sen mantıklı insansın yapmamışsındır 😇
İlişkim için yaptıklarım 😂 Tüm çabalarım, tüm fedakarlıklarım, düşüncelerim vs vs
Seni de üzen kendi kaybeder be
O kadar uç bir şey yapmadım ama yanlış kişilere fazla değer verdiğim, fazla güvendiğim, herkesi kendim gibi iyi niyetli sandığım zamanlar oldu tabi
12 yaşlarındayken abi dediğim çocuğa aşık oldum o da biliyor galiba hatta ailecek biliyorlarlar. Babamın arkadaşının oğlu.
Bir sürü şey. Çünkü aklıyla seven sevmiyordur. Sevmek kalbin işi beynin değil.
Beni sevmeyen birinin ondan habersiz ödevini yapmak. Enaylik deyince de biz
kendine değer vermeyen biriydi değerli hissetmesi için çaba göstermiştim
Hepimiz yapıyoruz onu bazı zamanlar 😇
kendimde iyi gelmiyorken ona iyi gelmeye calismak
Bence en köyü huyumuz bu
Sevgilimde değil bende yapmadim ama ilkokulda erkek bir sıra arkadaşım vardı annesi sevmediği yemekleri yapınca bana vurarak zorla yediriyordu ruh hastası hiç unutmam
Ara verelim dedi sesimi çıkarmadım zaten ayrılmayı çoktan kafasına koymuş birini 10 gün bekledim canım gibi
Ayrılıp ergence barışmak
Bir kere ayrılınca bırakmak lazım😂
Yani saçmaladığım zamanlar oldu tabi 😂😂
Örnek alalım 😂
Peki o zaman 😂
Sabah uyurken gittim evini bastım😁😁
Bir şey çıktı mı 😂
Valla bacım beni gorunce kacti gitti bende balkonda oturdum gelmesini bekledim gelmeyince bende gittim geri
Vay bildiğin bastın yani 😂
Yaparım😎😎
Haklı olsam dahi her şeyi alttan alan ben oldum şimdiki aklım olsa yüzüne bile bakmazdım
Kendimi değiştirmeye çalışmıştım daha kötüsü olabilir mi
iletişim kurabilmek için fake hesap açıp grup kuruyordum
Eve geç geldiği için beni aldattıgını düsünüp esyalarımı toparladım evden çıkcaktım
Her şeyi en ince detayına anlatmak… en ağırı bu olsa gerek.
Salağn tekyle kapışmak
Ailemi karşıma almıştım
Doğru kişiyi bulmak zor.
öyle bişey olmadı hiç
Kendimden vazgeçmekti.
Hatırlamıyorum çünkü olmadı
Şehir dışına çıkmıştım
Çok fazla önem vermek
Hiç olmadı öyle bir şey çok şükür
Fedakarlık yapmam
Çok katı değil mi
Fazlası zarar
Gerçi haklısın ya bugüne kadar yaptık ta ne oldu
Fazla iyi olunca kendimize haksızlık yapıyormusuz o da bize bunu hak etmediğini yaşatıyormus
Haklısın vala. Bende artık saldım dediklerin çok doğru
İlişki insanı olduğumu düşünmem
Ne insanısın peki
Yalnızlık🤧🤧
Demem öyle be 😢
Öyle ama
Kimse yalnız kalmaz 😇
Para isteyen erkejle birlikte olmak
O an anlamıyor insan
Doğru
Kafasında flüt kırmıştım
Ne desem bilemedim tırstım 😂
hahahahaha bende az fena değildim 😄
Az mı 🙄
Onu Salmak
Fazla inanmam
Hiç adam akıllı ilişkim olmadı
Olmayış sebebi maddi mi manevi durumlar mı olanak sağlamadı?
Adam gibi biri derken ne gibi bi olgu görmek istersiniz karşı tarafta merak ettim. Yani her bi kimse bir değil illaki kuytu köşede edebini adabını bilen insani duygularını hissettirebilen sizi anlayabilecek birisi kalmıştır ☺️
En azından umudun olduğunu anladım aynı zamanda öyle birini bekliyor gibi hissettim
Olduki İlk adımı sen mi karşı taraf mı atmalı
Kendini farklı hissettirecek bişey mi beklersin yoksa teklif etmesi yeterli olur mu
şu an ki halin neyi gerektirir ☺️
Tanımak için olabilir mi
Seni
Güzel sevebileceğini hissettim
Sana ulaşabilmemi sağlamak ister misin
Kanka 😔
Neyse uyu sen
Sevmek.
Değmeyeceğini bile bile onu sevmek ve pohpohlamak
Yüzük almak
İlişkim olması
Olmadi😂😂😂
Sevgilim olmadı
Ciddi mi
Şaşırdım vala yalan değil 🧐
Onların kaybı bence 😂
Neden ki
İnsan arada ister ama sarılacak birini 😇
Anlıyorum haklısın hayvanlar bazen daha insan oluyor 😇
şiir yazmıştım
Uykusuz kalmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?