Byadır ayrıyız beni o faslı kız iç
n terk eti ben onla evlenmeden olmak istemediğim için. Buda odan beni bıraktı o faslı kızı seçti. Ilk onla takılıyordur diye düşüniyodum ama kız dün resim atmış onla hayatımın aşkı falan ve hep bebekler paylaşıyo yanı kızı belki hamile bırakmıştır. Nebiliyim onula bir aile kurçanı düşünmedim takılıyor diye düşündüm yani benden güzel değil benim okulum bitmesine yakın barışırız bana döner diye düşüniyodum ama yanıldım heralde kendime çok güvendim beni hiç sevmemiş. Yani elin çirkin faslı kızıyla olmayı tercih eti burada ben varken ama sizce kız hamilemidir bçyle bir hata yapmışmıdır. Nebiliyim öyle bir ihtimal varsa zaten biz diye bişey asla olamaz. Kız ama niye öyle seyler paylaşiyor sizce? Herşry o kız yüzüne oldu verdi diye onu benden aldı ama ben napiyım ona nışanlanalım dedim hazır değlim dedi yani okulun hem senin var falan hep bahane ama sevdiğne ınanmıştım nasıl o diğer kızla bir geleçek düşünebiliyor oda ne varki bende olmayan. Yani ortata Bebek olmaliki onula öyle uzun bir süre dursun ve o kız kesin hamile bıraktırmıştır kendini yani artık heralde geri dönmesini beklememde bir anlam kalmadı... Halbuki güzelim hukukda okuyom ailesiyle tanıştırsa gururlanırlardı ama o ne dilini konuşamayan kızı şeçti bir gün pişman olaçak ama ozaman çok geç olaçak...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer