Eski eşim neden böyle bir kızla foto paylaştı ?

Eski eşimle 4 ay önce boşandık. Ben istemiştim boşanmayı. Evliyken kapalıydım boşandıktan sonra açıldım. Eşimin ailesi bir sürü laf söyledi çok karşılar açık insanlara. Eski eşimde aşırı tepki verdi , öfkelendi. Dün gördüm baya alkol kullanan , ortamcı bir kızla fotoğraf paylaşmış , ortak arkadaşımdan gördüm. Hesabını da açmış herkese. Bana o kadar tepki verip yine neden öyle bir kızla takılır anlamıyorum. Tüm baskılaması banaymış diyorum şimdi. Yeni tanıştığı ailesinin de kabul etmeyeceği bir kızla neden foto paylaştı sizce? Evlilik sürecinde büyük kavgalar ettik açılma konusunda

Eski eşim neden böyle bir kızla foto paylaştı ?
Cevapla