Hoşlandığım çocuğa "Bana şans getirdin, iş buldum" yazıp yürüsem mi sizce 😂?

Hoşlandığım biri var ve dolaylı yoldanda ondan hoşlandığımı biliyor. 10 15 gün önce ınstagramdan konuşurken ben bir iş görüşmesindeydim ve ona şanssızlığımdan bashetmiştim o da belki ben sana şans getiririm sende bana şans getirirsin belki demişti. Bugün yine bir iş görüşmesine gittim ve olumlu oldu işe alındım evrak hazırlayacağım hoşlandığım çocuğa mesaj atmayı düşünüyorum. "Bana şans getirdin, iş buldum" yazıp yürümeyi düşünüyorum 😂

Hoşlandığım çocuğa "Bana şans getirdin, iş buldum" yazıp yürüsem mi sizce 😂?
Cevapla