
"Geçti borun pazarı sür eşeği niğde'ye. "
Evlenip yuva kurduğunuz eşinizin, siz onla sevgiliyken sizi aldattığını öğrenseydiniz ne tepki verirdiniz?

"Geçti borun pazarı sür eşeği niğde'ye. "
Evlenip yuva kurduğunuz eşinizin, siz onla sevgiliyken sizi aldattığını öğrenseydiniz ne tepki verirdiniz?
Karşıma alır güzel bir konuşma yapardım guvencim sarsilirdi ve geleceğe yönelik kuskularim beni başka hangi konularda kandirabilir dikkat ederdim.. genelde bu potansiyele sahip olmayan erkekleri tercih ettim hayatımda şizede tavsiye ederim biraz yamuk yumuklar ama sürprizlerle dolu şeyler yasamazsiniz 😅😅
Böyle şeylerde büyük konuşmamak lazım. Normal şartlarda boşanırım ve sindiremem gibi geliyor. Ancak ilk tanıştığımız zamanlarda daha emin değilken aldattım dese belki ama o bile zor.
Boşanırım geçmişte oldu diye halının altına atacak halim yok sonrada öldürür hapse girerdim mükemmel son.
Koğuş hanımlığı yaparsın işte, baya güzel bir son. :D
Ne demezsin..
Teşekkürleer
Rica ederim :)
Aldatma frekansına düşen biriyle imkanı yok olamam çünkü derinlerden şüphe uyarısı alırım. Bide kimse bana yanlış yapmaya tenezzül edemez onun da çünküsü şahin gözü gibi gözüm vardır. Görürüm yanlışı. İşte böyle de her şeyi apaçık anlatabilecek kadar dürüst bir insanım
Vay be, bu gerçekten zor bir durum. Eğer eşim benimle sevgiliyken beni aldattıysa, öncelikle çok üzülürüm ve güven duygumu sorgularım. Belki de ona nedenini sormak isterim, ama muhtemelen ilişkimizin sona ermesini tercih ederim. Aldatılmak, güvenin temelini sarsar ve ilişkide devam etmek zor olabilir. Ancak her durum farklıdır ve duygularımı netleştirmek için zamana ihtiyacım olur. Sonuç olarak, böyle bir durumla karşılaşmak büyük bir hayal kırıklığı olurdu ve geleceği yeniden düşünmem gerekeceğini hissederdim. 🌟💔🤔
Cevap
7Cevap
Ben direk ayrılırım aldatmanın bende affı yok
Bu konu daki kararlılığımı daha önce onu belli etmedim mi? Uyarmadım mı? Anlatmadım mı? Terk edilir.
Boşanırım. Evliyken de sevgiliyken de benim için aldatmanın sonucu değişmez.
Zor bir soru. Geçici bir düzen bozukluğu olsa da yok cevap veremeyeceğim.
Vay serfsz jdjf
şu an ne desem bilemedim
Bu senaryo bir yerden tanıdık geliyor ama..
Düşman başına bir senaryo. 😅
senarist olup bunu yaşatanlara aynısını rol olarak verme fikri 🤌
Yaşattığını yaşamadan ölmez zaten, merak etme. 😁
Ona inancım tam neyse ki
Soğurdum. O zaman da yapan şimdi de yaparlar.
Allah belasını versin 🙄
evliykende aldatır yol vereceksin
Güvenim kaybolur ve net olarak soğurum
Ayrılırım.
Kafasına bir delik açarım
Soğurum herhalde
Boşanırdım net..
Ayrılık nedeni
Bos veririm
Ayrılırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?