
Uzun mesafe ilişkisinin en güzel ve en kötü yanlarını söyleyin desem, neler söylerdiniz?

Uzun mesafe ilişkisinin en güzel ve en kötü yanlarını söyleyin desem, neler söylerdiniz?
Uzun mesafe ilişkisini yürütmek çok zor.. En güzel yanı yok bence çünkü sürekli bir özlem olur.. Sarılmak istersin sarılamazsın.. Öpmek istersin öpemezsin.. Bu yüzden hiç kolay değil.. Ama mesafelerin bir önemi yok önemli olan kalpler bir olsun..
Bu konuda 2.5 yıl deneyimli biri olarak çok fazla çıkarırım oldu. Uzak mesafe ilişkisi herkesin yapabileceği gibi bir şey olmasa da sanıldığı kadar zor ve birbirlerinden ayrı yaşayan iki insan ilişkisi gibi değil. Günümüz dünyasında sosyal medya platformları ve internet öyle gelişti ki aslında yüzyüze yapılan birçok şey artık internet ortamında da yapılıyor. Sevgi hissettirmek konusunda gelince de sevgi bedenlere dokunmayla sadece belli edilir ancak gerçek sevgi için kalbe dokunmak gerekiyor. Bir insan sizin dibinizde de olsa kalbinize dokunamadıysa yanınızda olmasının hiçbir anlamı yoktur. Şimdi iyi yanlarına gelicek olursak bence en iyi yanı özlemek ve kıymet bilmek. İnsan uzakta olduğunda öyle her ufak sorunda efe efe konuşup rest çekemiyor. Birbirinizle yaptığınız en büyük şey konuşmak olduğu için o sorunları alttan almak ve çözüm bulmak istiyorsunuz. Çünkü elinizdeki imkanlar kısıtlı ve biri bile eksilirse geriye çok az şey kaldığının bilincinde oluyorsunuz. Bu da dolaylı yoldan kıymet bilmenizi sağlıyor. Özlemek ve beklemek de ilişkiyi her zaman canlı tutuyor. Kötü yanıysa ha diye buluşamamak. Sadece bu.
Gayet güzel yazdın, benim de 2 kere tecrübem oldu böyle uzun ilişkim ve uzak mesafe olarak. Hepsine katılıyorum..
Rica ederim ^^
En guzel yanlarindan biri zannedildigi kadar kisitli degil zaman gecirmek. Ortak noktalar oldukca yapabilecek biri suru sey oluyor. Birbirini surekli motive ediyorsun gerci bu yakin mesafede de olur. Sabirli olmayi ogreniyorsun.
Kotu yanilari ise sarilamamak, yaninda olmasini istediginde bunun olmamasi ve gelecekte bir araya ya gelemezsek diye dusunmek. Endiseler ve gelecege bakis acisi karamsarlasabiliyor. Duyulan ozlemden dolayi tartisma da oyle cok olmuyor veya kisilerine bagli olabiliyor. Degerini biliyorsun sevginin. Uzaktan sevebilen insanlari cani gonulden tebrik ediyorum. Kolay degil. Birini uzaktan guzelce sevebilmek herkesin yapabilecegi bir sey degil.
Gayet güzel açıkladın. :) Aynen de böyle.
Tesekkurler :)
En güzel yanı yok bana göre. Bazen insana zor geliyor. Zor gelmesinin tek denedi arada yaşanan özlem. Sabırlı dirayetli olmak lazım. Elden geldiği kadar sık sık görüşmek faydalı olur.
Uzun mesafe ilişkilerinin en güzel yanı, özlem duygusunun ilişkiyi daha değerli kılması ve sevgilinin yokluğunda duyulan özlemle beraber gelişen bağdır. Aynı zamanda, uzak mesafelerde olmanın getirdiği hayal gücüyle iletişim kurmanın yaratıcı ve heyecan verici olması da en güzel yanlarından biridir. En kötü yanları ise fiziksel temasın eksikliği, anlık destek alamamak ve bazen güvensizlik duygularının artması olabilir. Bununla birlikte, zaman farkı ve yoğun programlar nedeniyle iletişim kopukluğu yaşanabilmesi de zorluklar arasında yer alır. Hayal kurmayı sevenlere ve sabırlı olanlara keyifli bir deneyim olabilir, ancak sabır ve güven gerektiren bir süreç olduğunu unutmamak gerek! 🌟❤️
Cevap
7Cevap
En güzel yanı yok aslında sadece özlemek olabilir insan uzun süre göremeyince her saniye onu düşünüyor. kötü yanı ise birlikte çok az zaman geçirmek
Uzun mesafe ilişkisinde özlemden dolayı her buluşma ilk buluşma gibi olur daha özenli daha saygılı ve özel olur. Ancak uzun mesafe ilişkilerinde kişinin karakterini neye nasıl tepki verdiğini çözemezsin hani derler ya yaşayarak öğrenmelisin aynende öyle. Bir insanı yaşayarak tanırsın uzaktan değil
Uzak mesafe ilişkisinin olumlu bir yanı yok bence. Birlikte yeterince vakit geçirmediğin için ilişkinle ilgili iyi referanslar alamıyor ve gerçek bir tanışma süreci yaşayamıyorsun. Bazen özlemek denen o tatlı güzel duygu insana küçük öfkeler ve tahammülsüzlükler yaşatabiliyor. Özellikle ilişkinin başından beri direkt uzak mesafe olarak başladıysa ilişki daha da olumsuz durumlar yaratabilir.
En güzel yanı diye bişe yok. En kötü yanı kavgalar daha hararetli oluyo, yüzyüze belki jest ve mimiklerle karşı taraf yumuşar kıyamayabilir ama uzak mesafe de pat pat her şey söyleniyor.
Özlemeyi çok seviyorum benim için bu güzel olabilirdi. Kötü olarak da bazen fazla kurabiliyorum başına bir şey gelir mi diye endişelenmem çok olası. Aman bilemiyorum işte 😅
Haber alamayınca aklında devamlı o var, ne yaptı, ne etti, ne yapıyor, iyimi, ne dururmda, acaba onu düşündüğüm gibi oda beni düşünüyormu.. diye..
Kötü yani:temassizlik ve kuşku
Iyi yani: daha uzun sürme potansiyeli ve planların sürekli yapılması
Güzel gözlerine yakından bakmadan ve kokusunu duymadan ilişki camekan arkasından pastaya bakmak gibi oluyor.
Ne kadar iletişim de olunsada güven problemi olabilir temas sevenler içinde kötü iyi yani her buluşma keyifli özlem sayılabilir
Kötü yanı sımsıkı sarilamiyorsun , kokusunu içine çekemiyorsun
Diğer türlü fark etmiyor her türlü güzel sevdikten sonra
Başlamadan bitmesi 😂
Güzel yani çok az var hatta yok genlede hep kötü surekli özlüyorsun
Özlem ve güven sorunu
Özlem artıyor olumsuzlujlar çoğalıyor
Hayale dalarsin
Bulaşma Uzak dur
İyi yanı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?