Aşko demeyen kızlar terkedilmeyi hakediyor mu?

Hadi bakalım bu soruya bot gelecek mi deneme 1 2
Aşko demeyen kızlar terkedilmeyi hakediyor mu?

Hadi bakalım bu soruya bot gelecek mi deneme 1 2
İlişkide iletişim çok önemlidir. Sevdiğiniz kişiyle duygularınızı ve beklentilerinizi paylaşmak önemlidir. Eğer sevdiğiniz için bu kelime önemliyse, onun bu duygusunu anlamak ve saygı göstermek ilişkiniz için olumlu bir adım olabilir. Ama bu sadece bir kelime üzerinden terk edilmeniz haklı kılmaz.
Evet ben de aynı düşünüyorum haklısınız
Boş verin belki oda zor günler yaşıyordur
Haklı tabi.
Azıcık ayak uydur çağa, ağzını büz, aşko de. Yemek yapma mesela, dayan hazır ürünlere. Gününün yarısını güzellik salonlarında diğer yarısını alışverişte tamamla mesela. Ütü olmayabilir ama tırnaklar uzun ve bakımlı olmalı mutlaka.
Haksızsın otur yerine.
Büzüm büzüm büzülsünler
Muhabbet nereye gidiyor D:
:D artık emojilerde çıldırdı
:)
Cevap
20Cevap
Vay hadsiz erko vay :D iyi ki terkedilmişim diyeceksin bir gün
Bekleyelim, heyecanlı :D 🧐
Aman boş ver isabetli olmuş, ondan olmazmış zaten...
Artık modaya ayak uydurmak lazım oblooo :D
Haklı tabi ki de.. aşko demen lazımdı.. o kadar sevgili olup aşko denmeyen de..
Ay bu aşko kelimesini sevmeyen bir ben miyim ya.. 😅
Ay normal aşkım demek bu kadar zor olmamalı.. Geliyorlar bane böyle konuşanları duyunca.. 😅
Aşko denmesini bekleyen erkek vurduruyordur haksız pedemenk
Bugün formumdayım dhdh
Asfghh 😌
Haksız. Aşko ne ya. Kıromuyuz. Şu kelime bana sanki kıro olmuşuz gibi hissettiriyor.
Aşkısı, aşkım olsa daha başka.
itici o kelime. Alay eder gibi.
Kesinlikle.
Aşko değil aşkoştrellam demelisin.. Nasıl söylemezsin?, Adam haklı..
Sevgilisine aşko demeyen de kumdan kale yapsın. s. s. s
Kaleci de ben olayım mıı
Ben sadece agalarıma aşko derim o da sevinsin garibanlar diye sjdjdjd
Kelimelerin sonunu yumuşatma özelliği hoşuma gitmez. Yapmasın öyle şeyler 😅
Geçti artık kaybetti beni
Bence de 😉
Aşko kuşko kız bulsaydı o zaman diyerek trip atılabilecek adam.
Hay öyle sevgilinin başına kargalar konsun. Eğer gerçekse evlerden ırak böyle sevgili
Gittiği için sevinmelisin bence
Aşko kadar itici bi kelime duymadım haksız ya piss🤭
Haklı, az bile etmiş. :P :D
Burnundan getirmesi gerekirdi 😂
Nasıl demezsin ya 🥺 yazık yıkılmıştır adam 🤦♀️
Sebep aramasına gerek yoktu bence:)
O kadar değil:)
Zehir gibisin bu aralar:) Sende mi KPSS çalışıyorsun:)
Rolden çıkamıyorsun yani :)
TAbi haklı
Dememekle sen haklısın.
Rahatsız olduğunu önceden belirttiyse ve sen ısrarla söylemeye devam ettiyse haklı ama ilk söyleminde ya da söylediğin zaman hiç uyarmadıysa haksız
Ahaha yok daha ne. Troll soru kesin. Aşko kuşko konuşmalardan nefret ederim.
Valla hiç inanasım gelmedi kusura bakma 😂
Haklı tabi, Bu devirde aşko kușko mușko demeden ilişki mi yürür aq 😂
Sevgilin Kerimcan Durmaz mı?😂😂😂
Aşkım deyin, aşko ne be?
Verilmiş sadakanız mevcutmuş.
Ayıp etmişsin 😂
Aşko nedir ya kro gibi yilişik sulu gibi iyyy
Çok itici bir sözcük bence
Bağdata kadar yolu var haksız tabisii
Beşiktaşı adama aşko denmez deseydin vkkv
kurtulmuşsun
Haksız
ne gerek varsa
Kesinlikle haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?