canım yanıyor kendimi caresiz hissediyorum O 36 yaşında konuştuğu kız henüz 19
kız evli olduğunu biliyor buna rağmen konuşuyor onun ailesine mi ulaşsam?
Asıl iğrendiğim kişi evdeki şahıs ne yapıcam?
canım yanıyor kendimi caresiz hissediyorum O 36 yaşında konuştuğu kız henüz 19
kız evli olduğunu biliyor buna rağmen konuşuyor onun ailesine mi ulaşsam?
Asıl iğrendiğim kişi evdeki şahıs ne yapıcam?
Biraz zaman tanı kendine önce kendi içinde ki kavgayı bi dindirmen gerekir bunun birçok sebebi vardır eşinin bu duruma yaklaşımı önemli gelip geçici bişi ise bir müddet süründürür sonra düzelirsiniz aka ben bunu kendime yediremem içimde halledemem dersende yine zamana ihtiyacın var çoğu kadın çaresizlikten ilişkiyi devam ettiröek zorunda kalıyor çünki ekonomik özgürlüğü elinde değil kişiye mecbur kalmış ev hanımı mesela hiç çalışmamış etmemiş vs vs burada karşındaki kadın ile konuşman dialoğa geçmen sadece sana zarar verir başka kimseye zarar vermez 19 yaşında bir genç kızdan mantık bekleme o işin heycanında hatta kendini bişi sanır ve işi abartır iyice sahiplenir kendince kadınolduğunı düşünür ve zaferi kazandım edalarına girebilir bu sana zarar verir senin duyguların daha hassas oyüzden kendi sağlığın için içinin soğumasını bekle bişiler içinde bitmedikten sonra boşanmak istesende boşanamazsın bizim ofise ne boşanma davaları geliyor neler gördüm neler yaw bak siz boşanmazsınız diyoruz bizi uğraştırma diyoruz kesin boşancam istemiyorum bu naleti diyor duruşma günü geliyor biz va geçtik hakim bey diyi veriyo lan son gün dedik sana okadar sen boşanmazsın diye oyüzden bu işleri biraz zömana yaymak lazım erkek için bitmişse bitmiştir ama kadının zamana ihtiyacı var erkek gibi tek kalemde bitiremez düşünür neler olabilceğini
Elbette intikam. Bu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevk ve nimetlerini yararlanmak gerek. Bu konuda kaderimizi birleştirebiliriz. Her kalbin, bedenin ve beynin ilgiye, iltifata, sevgiye ve cinselliğe ihtiyaçı var. Bunu arama, bulma ve giderme en doğal hakkındır. Benim gibi güvenilir, sadık, ketum, merhameti, şefkatli, olgun, arzulu ve tecrübeli erkek sana çok iyi gelecektir.
İstemez!
Asıl soru şunlar olmalı ;
Kocanız bu kızla ne konuşuyor, neden konuşuyor, buna neden ihtiyaç duyuyor, bu durumda sizin payınız nedir?
Hiç bir şey yoktan var olmaz.
Kız reşit
Ailesi ile konuşmakta saygısızca
Neden kızın kendisi ile konuşmak yerine ailesi?
Çocuk değilki?
Ben burada birazda üstünlük ve kaos hissi arzusu sezdim açık söylim
Hiçte dürüstçe gelmedi
Bence kimseyi yarınlarınıza temiz vicdanınıza yükü yapmayın
Kız biliyor diyorsunuz buna değer mi?
En son ihtiyacınız şu an vicdan yükü.
18 yaş altı olsa direk direk konuşulmalı
Pedofili bu derim ancak k bakmayın evlense çocuğu olacak bir kızın ailesine gitmek mantıksız ve bilemezsiniz siz insanların ailevi dengelerini bu kadarına girmek yanlış olur hiç ummadığınız bir tepkide alabilirsiniz olay kontrolünüzden çıkıp bambaşka yerede gidebilir!
Ne aileler var Türkiye’de
2. Si bence muhatabınız o kızda değil
Direk eşiniz doğru düşünmek sizi korkutabilir şu an ama
maalesef bence bu konuda eylemselliği ve tepkiyi görmesi gereken eşiniz
Kız x kişisi bugün o yarın başka bi kız da olabilir
Kaynakta sorun var yani eşinizde
Bence kendiniz için en iyi olana karar verip eşinizle konuşmalısınız
Ve bu kayıtlarıda kendiniz için belgelemeyi unutmayın
Bakarsınız işler bambaşka yere gider
Duygusal tazminat talebi isterseniz veya tek celsede boşanmak
Gerekebilir… !
Çok geçmiş olsun ama rabbim göstermiş sizin adınıza sevindim umarım hakkınızda hayırlısı olur
Ne yazık ki bu durum senin için gerçekten zor olmalı. Bu konuda yalnız hissettiğini anlıyorum ve canının yandığını hissediyorum. Öncelikle sakin olmalısın, duygularına hakim olmaya çalış. Eşinin uygunsuz davranışları hakkında onunla açık ve ciddi bir şekilde konuşman önemli. Eğer bu çözüm olmazsa, ailenle, yakın bir dost ya da bir terapist ile konuyu paylaşman faydalı olabilir. Eşinin bu davranışlarına karşı sakin ve sağduyulu bir şekilde tepki verip, kendine zarar vermemeye dikkat etmelisin. Kendine değer ver ve gerektiğinde profesyonel yardım almayı düşün. Unutma, senin duyguların önemli ve desteklemeye hazırım.💕
Cevap
19Cevap
Bir şekilde kanıt topla avukata başvur dava aç eşine
Cok teşekkür ederim
yakala delil olarak kullan onun isteyip istememesi önemli değil
Benim bu bile aklıma gelmedi beynim durmuş vaziyette
Yani boşanmak istiyorsan bir mesaj bir foto yeter sonuçta o kadar zor değil
kızla konusmalisin bak ben karisiyim çocukları var demelisin
Konuştum sinirlerime hakım olamadım ağladım o sadece güldü ikisinide gebertesim var ama anneyim 😭 cok kötü cok
ulasabilecekmisin kiza ve esinede ayirdiktan sonra onu halletmelisin🤔
Yaptığı hoş değil haklısınız öğrenmekte peki söyle desem cinsel anlamda yetebiliyormusunuz acaba sizce
Bence iyiydi yani her şey
Yani işte orada bi boşlukta olabilir kendince oda mesela ben su an evli olsam haftda 1 ilişki cok az gelir ve dahası için başka şeyler yaparım bunun gibi mesela duygusal anlamda olacağını düşünmem esinizinfe
"Ne kadar tatlı bir ilişki 🥰🥰 "
İronisi bile 🤢
Sıkıntılı ve çözümü zor bir süreç eşinizle konuşup kendisini vazgeçirmeye çalışın kimse kimsenin gururu ile oynama hakkını kendinde bulamaz
Kizi hemen ailesine şikayet ediyorsun kocani da senin terbiye etmen lazım
Kocanla konuşup ikna etmeye çalış veya kızla , ailesini karıştırma onlarda sıkıntıya girmesin
Evdekine yol vermen en iyiis
Kesinlikle istemiyor kabul etmiyor
İstemesine bağlı değil ama bu
Kocan bildiğini biliyor m6
Evet biliyor
Peki hala nasıl sürdürüyor bu duru mu
Hiç bir şekilde umrunda değil
O zaman sizin evliliği sürdürmenize gerek yok bitirin
Çok sıkıntılı bir durum ne desem bilemedim
Kendimden nefret etmeye başladım o dereceye geldim artık
Boşanmayı düşün
Bunu da söyledim boşanmak asla istemiyor elalem ne der diye
3-4 hafta oldu ve ben kendimden bile nefret ediyorum sadece ondan değil
Teşekkür ederim
boşanmak neden geçmiyor aklından ne sebebin var?
Ona defalarca dedim kabul etmiyor statü sü varmış
kabul etmiyor ne demek boşanmak tek taraflıdır.
Sen de kabullenmiş gibisin bu durumu
kızda kabahat yok kabahat senin serefsizde
kocanla bu işi kesin bitirmek mi istiyorsun
Nasıl farkettin
İki telefon kullanmaya basladı evde pislik gibi dolaşirken dişarıya cıkmadan parfumler bakımlar
Anladım demek ki kızla görüşüyor ben sadece telefon üzerinden sanmıştım
Buluşuyorlar düşündükce deliresim geliyor
Anladım Allah yardımcın olsun.
Sende aldat enazindan acın hafifler
Olmaz
Tuvalete fırça diye alınmaz öyle herif
Dava aç
Bosayamiyor musun
Sen de konuş biriyle
Istemem
Uyar kız bağir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?