Güncellemeler
+1 yıl
Bugün yazdım parayı verebilecen mi diye akşam atarım dedi. Şimdi de diyor ki annem anneannem hastanede napacam bilmiyorum
Telegramdan yazışmaya başladık tanıştık neyse. astsubay olduğunu söyledi öyle birkaç gün konuştuk. dün de bi aile yakını vefat etmiş sen 400 tl verebilin mi falan dedi. parası kalmamiş arabanın taksidini ödemiş 37bin tl. neyse gönderdim perşembe verecem dedi verir mi sizce kendimi enayi gibi hissediyorum nasıl böyle bir şey yaptım aklım almıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Vermezse başımın gözümün sadakası de yoksa travmatik kalır bu iş
Verir inşallah
Astsubay olup parası olmaması bir umuttur ama olmazsa dediğim gibi yap
Tamam 😕
Şimdi bir daha isteyecek sende gönderirsin mecbur 400 u kurtarmak için. :) genelde böyle oluyor da.
Yok bi daha göndermem
Bencede dolandırıcı ise ister yok değil ise paran gelir bir kaç gün tanıdığın insana para yollamak çok garip çoksa banada verirmisin 🙃
Ne biliyim işte mantıklı düşünemedim😄 evet çook
O zaman geri vermezse uzulmessin :)
Üzülürüm
Başının gözünün sadaka si olur boş ver. Bir daha yapmazsın olur biter. Gizli hanım.
Bilmiyorum
Neyi bilmiyorsun gönderip gindermiyecegini merhaba? :) bir daha yollarsan bana yolla olur mu :)
Sana ne kadar lazım 😄
Ne kadar verirsen az çok demeyelim boş geçmeyelim. ;)
😄😄
Soruyu guncelledigine göre bana borç vereceksiniz:)
Ahaha niye
Belki verirsin diye düşündüm:) ihtiyacım var ast subayım :)
Moralim bozuktur bana dokunmaa 😄
Tamam tamam gizli bir şey demedim ama borc vermeye karar verirsen ben burdayım en azından belki oda geri veririm :)
🤦♀️ sus konuşmaa artık kimseye borç yokk
Tamam sustum.. :)
Teşekkürler
Gerçek asker mi acaba dikkat et farklı niyetlerine kullanmasın
Bilmiyorum ki
Saflığını kullanıyor olabilir fotoğraf atma brari
Yok atmadım
İyi yaptın
Dikkat et bebıs
Teşekkür ederimm
Rica ederim bebybi
Güvenmeseydin kuzu
Güvenmiyorum artık
Sana tecrübe oldu bebiş takma iyi niyetini kullanmışlar
Aynen Allahın belası işte
Üzülmek yok tamam mı
Tamamm 😊
Tamammm kuzuu
Bende Askeri personelim ve kız arkadaşım 6 yıllık ilişki tabi biraz toksik ilişki ve onun bana 11000 TL borcu var ne yapacağız 🤣
Havada bulut sen o borcu unut 😄
Ha ha neden ki 🤣🤣🤣
Kendisi memur ama şu an yeni oldu
Vermez heralde
Yok be verir de, Sana bir şey sorcam kendisi Kürt ve 6 yıllık ya ilişkimiz uzun zamandır kendi memleketinde iken profilde resmimiz vardı ilişki tarihimiz tmmi neyse memur olduğu şehir akrabaların olduğu şehir eski çocukluk memleketine gitti habersiz profil ve bioyu değiştirmis aradım bunu neden yaptın felan herneyse dayım neden beni kaydetmeden Profilin gözükmüyor felan dedi dedi bana geçen gün parayı istemeden önce rica ettim yapar mısın felan tamam bebeğim neyse yaptı tekrardan otobüs biletini aldırdı bir gün sonra bebeğim profili değiştirmem lazım Dayım geçen gün aradı profilin gözükmüyor felan diye sizce bunu neden yapar? Gerçekten dayilarindan korktuğu için mi yoksa Bir manipüle oyun mu bu gerçektende alaya mi alındım 🥹
Her ikisi de olabilir
Satılık köprü var ilgilenir misin?
İlgilenirim
Hahahah neyse 400 lira fazka değilmiş
Az değil ya
Astsubay birinden para ister mi ya 😂😂
Fakir astsubay 😄
Haklısın
Bu arada elim de pırlantalar var
Çok Uyguna bırakırım.
Adet fiyatı 200 tl. Bak kaçırma 😂😅
Olur alıyım😄 dalga geçme moralim bozuk
Yav giden 400 olsun. Allah sana 4000 dolar nasip etsin
Ya çok para değil de çalışıyorum sonuçta kolay kazanmıyorum parayı 😄güzel duanız için teşekkür ederim Allah size daha fazlasını versin
Amin
Evet çok değil
Ama iyi niyetin kullanılması kötü.
Aynen belki verir bakalım
Merakla bekliyoruz
Yarın büyük gün 🙂😄
Tarihe not düşülecek bir gün 😎😂😂
Of dalga geçme 😄
Merak ediyorum kız
Yarın desem mi acaba teyzesi vefat etti ya
Bence demelisin. Sonuçta perşembe demiş
Aynen
Hadi inşallah
İnşallah
Bu gidişle Astsubay ın bütün ailesinin başına bir iş gelecek 😂😅
Dedesi Jüpiter e gidecek yolcu etmesi lazım. Ee nede uzaya gidecek yolluk lazım
Kardeşi ABD ye üni okumaya gidecek yolluk lazım
Nenesi ölebilir cenaze işleri için para lazım 😂😂
Off ne yapacam bilmiyorum
Bence net ol. Direk yaz. Senden parayı bekliyorum de.
Hadi gerçekten anası, anneannesi hastanedeyse. karar veremiyorum ya
Bu kadar iyi niyetli olma.
Kaç haftadır tanıyorsun ya
Hafta bile olmadı. Öldürcem kendimi 🤦♀️
Ee bu dolandırıcı. Apaçık belli.
Ne yazıyım sence
Merhaba
Bana bugün geri ödeyeceğini söylemiştin.
Bende kartın harcama limitin de sana gönderdim.
Ödemelerim var. Gönder lütfen
Diyebilirsin
Yok ben daha sert yazacam. sözünü tutmayan biriyle daha fazla görüşmek istemiyorum diye
Onun umrunda sanki
Başka birini kandırmaya gider
Bilmiyorum
Benim dediğimi yaz. Netice alamazsan dediğin şekil de yaz. Ama devamın da sitemkar beddua vari konuş
Tamamdır
Hadi inşallah. Beklemedeyiz
Kaldimi seningibi mallar
Sensin mal
Maks türk mk 😂
Senin ırkın ne
Benin atam ingiliz kemal di
Ya tabiki üzerine 600 tl ekler 1000 tl verir🥰
İnşallah canim
Bence vermez gibi ama neyse
Bakalım yarın belli olacak
Hadi bakalım umarım atar
İnşallah ya
Verirse tatlı ısmarlarsın artık bana 😃
He oldu başka isteğin 😄
Yok kanka başka ya içecekte benden olsun 😂
Anlaştık
Para gelirse haber ver o zaman 😂
Tamam 😄
Like atıyorum bak 😂
🙂
Bak sözüne güveniyorum 😂
Geçmiş olsun kankss
Sağoll
Bemde astsubayım 200₺ yeter bana😀 iban atayım mı
He at herkese para dağıtıyom ben
Tatlım çok iyi niyetlisin. Allah dualarını kabul etsin😘
Amin sağoll
Paran geri geldi mi
Gelmedi
Görüşüyor musunuz
Eve gidince atacakmış şarjı yüzde 2ymiş.
Geçmiş olsun
Daha değil
O kadar emin olma
Bakalım görecez perşembeyi bekliyorum
Hadi bakalım inşallah ben yanılırım
İnşallah
Yazık ya hemen de nasıl inanıyorsunuz
Ne biliyim otobüs parası yokmuş
45000 maaş alan kişinin cebinde 1000 lirası yok yani 😂😂
Aman ne biliyim abi
Bir şey merak ettim telegramdan nasıl tanışılıyor
Ya şimdi haber grubu var. tabi bir sürü insan. haberin altına yorum yazmıştım öyle. sonra özelden bana yazdı
Madem dertlenecektin neden verdin ki
Kafam takılıyor
niye ve4sinki bulmus enayiyi
Deme öylee
tamam
Geçmiş olsun
Daha çok erken
Banada bı 400
İban at 😄
Atmazsan döverim bak 😂
😄