Mesela davranışlarınızı yanlış anlayan, farklı düşünen birisi

Mesela davranışlarınızı yanlış anlayan, farklı düşünen birisi

Evet olmuştu ama o kişi hiç aklımda bile yoktu. Bundan başka bu olayı daha çok 3cü gözlemleyen kişi yalnış anlıyor. Biz iki yakın arkadaşız ,3cü kişi sizin aranızda bir şey var diyor. Bu 3cü kişiler herzaman kendi hayatına odaklansa hayat kolay olacak onlar için.
Gerçekten arkadaşım olan biri benim hakkımda böyle bir şey düşünemez. Hoşlandığımı falan zanneden olmuştur ama aşk başka bir olay. Bu tipik narsist insan kişisi işi. Onlar herkesi kendine aşık falan sanıyor. Ben birine aşıksam bunu bağıra çağıra her yerde belirte belirte yazarım, çizerim, yaşarım. Tavırlarım daha nettir, farklıdır aşık olduğum adama karşı, üstüne düşerim, cevapsız arama mesaj bırakmam, ona odaklanırım.
Kesinlikle katılıyorum ✌️
:) ✌️
Teşekkür ederim 🥳
@Sosyetic_SheqiiL Rica ederim nokta atışı yazmışsın ✌️🥳
Tam isabet ettirmek bizim işimiz 🤪
Kesinlikle :P ☺️
bir sınıf arkadaşım kendisinden ders notu istediğim için ona aşık olduğumu düşündü, çok yüz vermeme gibi çeşitli taktikler uygulamaya başladı vajkerdgjws flört etmek için ders notu istenmez (bunu bilmiyordu sanırım)
Şu saçma s*l*k sitede böyle itamlar çok oluyor..
Teşekkürler barış 🦋
Rica ederim 🦋
Cevap
19Cevap
Hayır olmadı arkadaşım dediysem arkadaşımdır...
Aşık olduğumu zanneden değil ancak flört ettiğimizi zanneden olmuştur..
Hayır tam tersi olmuştu hiç ihmal vermediğimin arkadaşımın aşık olduğunu öğrenmiştim çook eskiden.. 😅
Evet olmuştu ben görmemezlikten gelip mesafeli davranmıştım..
Evet oldu çünkü bazen insanlar ilgiyi ve yakınlığı farklı yorumluyor, ama böyle anlarda mesafeyi korumak en iyisi. En doğrusu dürüst ve saygılı olmak.
Evet, başıma geldi. Böyle şeyler biraz rahatsız edici. Arkadaşlık bozuluyor bu tür olaylardan sonra. Olabildiğince kaçınıyorum o yüzden 🫠
Hayır beni öyle anlıyacak insanlardan uzak durmuşumdur hep. Ama belkide olmuştur ben bilmiyorumm. BİLEMEYİZZZ
Hiç olmadı. Bizim arkadaş ortamımızda bu tür şeyler pek yaşanmaz. O yüzden yanlış anlaşılmalar da yoktur.
Yok olmadı diye düşünüyorum ama aşık olduğunu düşündüklerim gerçekten de aşık çıkmıştı. Sonuç: araya mesafe arkadaşlığa son.
Öyle hissedecek kadar hiç bir arkadaşıma yakınlık göstermedim.
arkadaşım değil ama ben birine platonik olarak aşığım burada
Evet oldu kötü bir durum çık işin içinden çıkabilirsen
Evet ve 1 saat boyunca inanmadı hiç onu o kadar ikna etmiş bakışlarım 😅
Oldu sinirim bozulmuştu sonra umursamamaya çalıştım onu.
Hayır olmadı, ben soğuk bir insanım zaten şüphelenmezler genelde pek
Olmadı öyle sanicak kadar erkek arkadaşlarıma samimi davranmiyorum sınırlar çizilmeli
Hayır bu tarz yaklaşımlara izin vemem kimsenin duygularıyla oynamaya gerek yok.
Hayır olmadı çünkü davranışlarım net tir seviyorsam farklı davranırım kıskanırım😂😂🤷♀️
Yani selim diye bi bestiem vardı dalgasına söylüyoduk birbirimize sen kesin bana aşıksın falan sonra hatta bak bu kesin bize aşık gibi şakalaşmalar okuyodu ama hiç öyle düşünen olmuşmudur bilmiyorum
Evet oldu hayal dünyasında yaşıyor takmıyorum kendini böyle avutuyor işte 😅
evet hatta flortlesiyordular sonra kizin kolundan tutukladim surudum sinifa kufure falan bogdum onu
Oldu ne yazık ki kibar davranıyorum diye aşık olduğumu sanıyorlar
Evet oldu ama aşık değildim
Ayyy çok iğrenç bir durum ya evet olmuştu
Oldu oldu yazık şizofren gibi davraniyordu.
Hayır ama saplantılı birisi vardı peşimde.
Yok olmadı
Oldu bende yanlış düşündüğünü söyledim
11 sınıfta dedikodu çıkmıştı
Olmadı iyi ki olmamış ben dikkat ediyorum
Hatırladığım kadarı ile olmadı
Sanmam ben soğuk bulunurum hep
Olmuştu
Hayır genelde mesafeliyim
Bir kızla arkadaş olmadım
Hiç olmadı diye biliyorum
Hayır olmadıı
Yok öyle sanılacak davranışta bulunmam😀
Yok , denk gelmedim. Umarım da gelmem
Oldu yakışıklı olduğunu söyledim diye beni kendisine aşık sanıyor
Şu kızlar hiç bir zaman bilemicek resimdeki Brazzers oyuncularını😂😂
Oldu evet
2 veya 3.
Hayır olmadı
Oldu barış :D
Oldu direkt görüşmeyi kestim
Hayır olmadı ama belki ben fark etmemiştim dir
E oldu elbet
Olmuştu
Hayır olmadı.
fikrim yok
Olmadı.
Olmamıştır
olmamıştı sanırım
Hayır olmadı
Oldu evet
Hayır olmadı
Hayır olmadı 🤣🤞🏼
Hayır olmadı
olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?