
Kendinize atılmış adımı da sayabilirsiniz. :D
En son ne zaman birine ilk adımı attınız ve sonucu ne oldu?

Kendinize atılmış adımı da sayabilirsiniz. :D
En son ne zaman birine ilk adımı attınız ve sonucu ne oldu?
Adım atmaya çekiniyorum. Bilemiyorum kaderi değiştiriyormuşum gibi geliyor yani kendiliğinden oluşmuşluğun tesellisine sığınıyorum. Kırılmaktan bu denli çekiniyorum. Kaçıyorum yani. O kadar istememe rağmen prangalanmışım gibi hareket edemiyorum. Ne demiş Ferdi Tayfur "bende isterim bende resmin var şu an elimde, sana koşmak isterim derman yok dizlerimde dırırırı" 😅 Ağlanacak halime gülüyorum hahaha 😃
@Milky7way çok düşünme kızsın işte...
Women
Hahahaha
En son ne zman hmm😅 oldu birazcık knkaciiim sonucu ne oldu dersen inan bende bilmiyorum ne oldu minnaktan biseyler olmuş olabilir
Mutluluklar dilerim sana da 😁
Enistene ileticem fjfjf teşekkürler 😂
Teşekkürler canım benim
Ne demek 😁
Sjdjdj😂😂😂
Cevap
5Cevap
Hiç ilk adımı atmadım :D bana da atan olmadı, aslında kimin attığı önemli değil seven taraf sevdiği kişiye bunu söylemeli geç olmadan.
At be barış artık. 😅
İnşallah 😅
Küs kalmamak adına adım atmışlığım oldu fekat insanlar düşman olmayı daha çok seviyor sanırım.
3 ay önce olumlu oldu
Mutluluklar dilerim :)
6 ay önce ilk adımı attım teşekkür etti arkadaş olarak konuştuk
En son geçen sene attım. Güzel olmadı. Sonra bana atılan adımlar oldu onlar da güzel olmadı
Ne olacak red yedim baya oldu ya 4-5 sene , bir daha da ilk adımı atmadım zaten kimseye
Bu yaşıma kadar kimseye yürümedimm
Hatirlamiorum bile 😅
İlk adımı attığım zamanı hatırlamıyorum.
Atmadım hiçbir zaman, korkak birisiyim.
Çok oluyor
Pek atmadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar