Sevgilimin yanında çok güvende hissediyorum ama bi heyecan yok neden?

Sevgilimin yanında ilk buluşmadan beri çok rahat ve huzurlu hissediyorum ama önceki flörtlerimdeki kelebek hissi ya da elin ayağın birbirine dolanması olmuyor hiç. Daha önceki ilişkilerimde hiç yaşamadığım şeyler yaşıyoruz mesela öpüşmek gibi ama yine de karnımda kelebekler uçuşmuyor. Her şey cok normalmiş ve olması gerektiği gibi oluyomuş hissi var hep. Gerçek aşk bu mu diye merak ediyorum. Olması gereken bu rahatlık mı yoksa heyecanlanmıyor olmam kötü bişey mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Önceki flörtümle mesajlaşırken bile elim ayağım titrerdi. Buluşunca ne yapacağımı bilemezdim ama bu da çok yorucu bişey bence. Sürekli stres halinde oluyor insan. Sevgilimi gerçekten seviyorum ve kaybetmek istemiyorum sadece bu durum biraz garip geliyor bana
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgilimin yanında çok güvende hissediyorum ama bi heyecan yok neden?
Cevapla