Eşim görev icabı şehir dışına çıkacağını söyledi diye kavga ettik, abartmış olabilir miyim?

Sürekli kendimi durduk yere kavga çıkarıyor gibi hissediyorum ama yeni evliyim eşimin kız arkadaşları bekarken vardı anlıyorum ama evlenince sık sık bir bayan arkadaşı ile görüşüyor kız arayacağı saati bile dengesiz bir saatte arıyor her neyse kız Manisalı eşimde diyor ki görevim çıkabilir ben bir hafta gelmeyebilirim bizim şirketin böyle durumları oluyor diyor bende ne alaka sizin şirketin bir tek Manisa’ya mı bağlantısı var diyorum sonrasında eşime içimden geçen olumsuz duyguları ilettim çünkü eşim o kızı uzun zamandır arkadaşım diye asla silmedi ve telefon görüşmeleri hep iş saatlerinde oluyor bende yanımda konuş dedim bana kızdı sinirlendi ben tanıştıracağım diyorum tanışmıyorsun ne yanında konuşacağım felan dedi ne bileyim amacım ikisinin diyaloğunu bilmek ben ne yaparsam yapayım sen eşimsin önceliğimsin dese de arkadaşının benden daha önemli olduğunu hissettiriyor sanki Manisa ya da bir halt yemeye gidecekmiş gibi hissediyorum

Eşim görev icabı şehir dışına çıkacağını söyledi diye kavga ettik, abartmış olabilir miyim?
Cevapla