Her kadın erkek ilişkisinin sonu sevgililik mi olmak zorunda?

Kimle tanışsak bir süre sonra duygusal birtakım duygular beslemeye başlıyoruz. Kadın içinde aynı erkek içinde. İki karşı cins iyi arkadaş olamaz mı?

Her kadın erkek ilişkisinin sonu sevgililik mi olmak zorunda?
Cevapla