Kadın-Erkek ilişkisinde;Aşk, Sevgi bütün olmazları olur mu kılar?

Kadın-Erkek ilişkisinde;Aşk, Sevgi bütün olmazları olur mu kılar?

Kadının ve Erkeğin olduğu her etkileşimde, ilişkilerde..

Kadın- Erkek yaş farkı;(Kadının ya da Erkeğin büyük olması)..

Para..

Özgürlük anlayışı..

Kültürel Farklılık..

Ortak noktası az ya da farklı kulvarlarda olması..

Aşk ve Sevgide bir tarafın daha ağır basması..

Vb..

Sizce bunlar ve diğer farklılıklar, yokluklar..

Aşk ve Sevgi ile aşılabilinir mi?

Kadın-Erkek ilişkisinde;Aşk, Sevgi bütün olmazları olur mu kılar?
Kadın-Erkek ilişkisinde;Aşk, Sevgi bütün olmazları olur mu kılar?
Cevapla