Şimdi ben bu kızı ne yapayım, bu kıza çok öfkeliyim 😡😡?

Dün akşam bir kızla konuşuyordum bana çok basit bir söz verdi şimdi bu gün de yan çizdi, ama söz verdin dedim. Valla "evet söz verdim ama sözümü tutmayacağım, bazen evdeki hesap çarşıya uymaz kusura bakma, bu kadar basit" dedi ama verdiği söz çarşıya gayet uyacak bir hesaptı. Yani bile bile, açık açık seni "Sığırr" yerine koydum dedi. Çok öfkelendim ama belli etmedim, yalandan özür diledim. Şimdi çaktırmıyorum çok sinirliyim.
Kızla aramızda bel altı muhabbeti var, kıza çiviyi çakıp ondan sonra terkedicem, çok çirkinsin yaratığa falan benziyorsun dicem. Bu saygısızlığın affı yok. Unutmayın kızlar bazen evdeki hesap çarşıya uymaz 😈
Beyler yapayım mı sizce bunu?
Güncellemeler
+1 yıl
Kıza gerçekten saygım vardı, yemin ederim saygım vardı ve seviyordum, sözünü tutmaması değil ukalacs konuşması beni delirtti ve ipi kopardı.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır gençler meme fotosu falan değildi buny düşünmenizr gerek yok 😁 aşağıdaki arkadaşın zoruna gitmiş cevabı kaldırmış
Şimdi ben bu kızı ne yapayım, bu kıza çok öfkeliyim 😡😡?
Cevapla