Erkeğin yanında bu kadar çok yemek yersen kendinden sogutursun dedi öyle mi cidden ya?

Sevgilimle yemek yiyoduk o arada kız arkadaşım da geldi neyse biz arkadaşımla kalktık. Arkadaşim bana dedi ki ; knk adamın yanında biraz az ye , bak biliyorum saçma ama şunu unutma erkekler çok yiyen kadını cidden sevmiyorlar. kilon olsun olmasın ama az ye. Yani kendini kaptırma yemeğe , bende eskiden boyleydim sonra kendime ceki düzen verdim. Mesela eşimin yanında artık çok yemek yemiyorum yemin ederim elleriyle beslemeye çalışıyor beni dedi
Erkeğin yanında bu kadar çok yemek yersen kendinden sogutursun dedi öyle mi cidden ya?
Cevapla