Kız arkadaşımla aramda büyük sorun var, 2 yıl olucak ama bana yaşattığı olumsuz şeylerden dolayı eskisi gibi hissedemiyorum?

Bana yaşattığı olumsuz şeylerden dolayı artık eskisi gibi hissedemiyorum, sürekli manipüle ediliyormuşum gibi hissediyorum, sürekli ağlıyor ve ne olursa olsun hatalı olan benmişim gibi davranıyor, ne yapmalıyım?

Kız arkadaşımla aramda büyük sorun var, 2 yıl olucak ama bana yaşattığı olumsuz şeylerden dolayı eskisi gibi hissedemiyorum?
Cevapla