Sevgilimle ilk kez buluştuk hiç sakallarını kesmemiş ve kötü kokuyordu. Bana özensiz geldi sizce haklı mıyım?

Ben uyandım banyo yaptım makyaj yaptım parfüm sıktım. Trafik olduğu için biraz baya yürüdüm. ve azıcık terlemişim bana ter kokuyorsun dedi ve moralim bozuldu. ama kendisi hiç sakallarını kesmemiş dağınık geldi kafasındada kahverengi bir bere takmış üstüde baya sigara kokuyordu. Bende eve gelince baya ağladım. sanaldan sevgiliydik görüntülü konuşurken daha düzgün duruyordu

Sevgilimle ilk kez buluştuk hiç sakallarını kesmemiş ve kötü kokuyordu. Bana özensiz geldi sizce haklı mıyım?
Cevapla