Makyajı bakımdan sayıp arkasına sığınan bir kadın daha :) Senin kendini beğenip beğenmemen önemli değil karşındaki insan seni gördüğünde ne hissedip düşüneceği önemli bu yüzden daha ileride sorun yaşamamak için makyajsız halini de görmeli.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ayni durumu bende yasamdim, birlikte tatile gittigimizde bile herzaman hafifde olsa makyaj yapardim makyajli uyurdum falan. sonra bu durumu dile getirdim iste beni makyaj gordun sadece makyajsiz gorsen beni yinede guzel bulurmusun dedim bana sen her halinlede guzelsin makyajli olmussun olmamissin ne fark eder gibisinden birsey soyledi, ve bunun uzerine bende cesaret edip makyaj yapmadan karsina cikmanin "kotu" birsey olmadigini anladim ve alistim. kendi tecrubemden yola cikarak verebilecegim fikir sevgiline soyle ve tepksine bak.
İnsanlar her zaman mükemmel görünmezler. Bunun hastalığı var, denizi var, dünyanın türlü türlü hali var. Sizi makyajsız güzel bulmuyorsa bence sevgiliniz olmasının bir manası yok. Seven insan sizi olduğunuz gibi sever, maskeniz için değil.
Sogursa direkt ayrıl zaten uzatma. Bu çocuk hastalığında sağlığında yanında olmayacak bir çocuktur. Ben o kadar sevgilimi iş haliyle, yorgun beti benzi atık gördüm hiç gram sogumadim. Kalbi yerine başka yeriyle sevenler soğur
Sevgilin seni sevecekse doğal halinle sevmeli unutma herkes güzeldir, sakın kendine güzel olmadığını söyleme çünkü bakımlı olduğunda makyajlı halinden daha güzelsin.