İnsan aşktan ölür mü?

10 yıldır birisini seviyorum dalga geçmeyin takıntı falanda demeyin takıntı nedir iyi biliyorum ben. Ben onu hep bekledim sabırla. Rahatsız etmedim, zarar vermedim. Yazın konuşucam. Bu zamana kadar niye açılmadın demeyin sorunlarım vardı halada var ama geçicek

Güncellemeler
+1 yıl
Bir dondurma gibi erimiş hissediyorum kendimi
İnsan aşktan ölür mü?
Cevapla