29 yaşındayım. Çok yıprandım ilişkilerimde. Hep duygusal karar verdim. Artık mantıklı düşüneceğim diye karar aldım. Arkadaşımın doktor bir arkadaşı var. 39 yaşındaymış. Yaşını gösteriyor. Ve tip olarak kötünün iyisi. Ama hayatım da rahat olacak. Hem iyi bir geliri var, hem yaşı büyük olduğu için daha olgun ve anlayışlı olacak. Sizce yaş farkı çok mu? Tanışmak saçma mı olur?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılyaşa takmışsın ama yaşlılık durdurulabilir bir şey. çevresel faktörler buna yol açıyor özellikle stresli yaşam. eğer kişi her gün egzersiz yaparsa bu risk düşer yaşı ilerlese bile genç görünür. ayrıca 23-24 gösteriyorum demişsin bu iş hiç belli olmaz güvenme ona. 30-35 e gelmeden aniden çökenler var. strese bakar bu iş. ben 22-23 yaşında olup teyze gibi göstereni de gördüm. illaki kendi yaşıtlarında da görmüşsündür onları sen fazlasıyla. adamı spora alıştırırsan ve mutlu olmasını sağlarsan adam gençleşir kendimden biliyorum kafa rahatken yüzüm aniden gençleşmeye başlıyor abi diyenler ismimle hitap etmeye başlıyor 1 haftaya kalmadan. mutlu yaşam adamın herşeyini değiştiriyor. mutsuzluk da yıkıma yol açıyor
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. tanıs bence. yas farkı sanırım sana düşündürücü geliyor. karar senin tabi. de su var 35lik erkeklerde pek sana bakmıcaktır daha gencini isticektir. kısmettir bence belki hayatının askı belki o. yasını gostermiyor diyelim genc gosteriyo. yarın değişebilir zaman gizli kız herkesin güzelliğini alır. bengüyü hatırlıyormusun lolita sarkıcı diye cıkmıstır asırı genc asırı bebek görüntüsü vardı simdi olgun kadın. belki sende zamanla değişcen. ben yerinde olsam degerlendirirdim. sadece elimde yedek varsa sallardım:D hani zaten bana kısmet cok. x-1 oluversin bu elimdekilerden bi tane ekmek cıkar diyorsam eger o zaman yol verirdim:D tabi erkeğinde genci daha iyidir. tipine de kadınlar pek bakmaz derler ama demekki farklısın. bence kafa uyuyormu olay o. doktorların maasları cook iyi fahrettin abimizde masallah hep veriyor. maddi sorunun olmaz adam parayı yönetiyorsa düzgün. tanısmaktan zarar gelmez bence. olmazsa hanerim olsun baskasıyla tanıstıralım seni :D yakısıklı olanıyla
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben yaşımı göstermiyorum çünkü. 23 24 anca zannediyorlar. Hatta yeminler edip, kimliğimi gösteriyorum. Öyle inanıyorlar. Kendime baktım, hala bakıyorum. Yanıma yakışması da önemli benim için. Ama tipi önemli değil, kıyafet, saç sakal ben onu değiştiririm. Gençleşir mutlaka. O yönü de var tabi. Ama maddi kısmı çok mantıklı geliyor. Kim istemez iyi bir hayatı? Bu arada liseli gençler bile sarkıyor ya hu 😅 24 yaşında sevgilim de oldu. Biz söylemeden kimse bilmiyordu yaş farkını. İstiyorlar yani, son seçeneğim değil. Ama maddi olarak böyle denk gelir mi bilmiyorum. Orası da düşündürüyor
- +1 yıl
işte mesele orada. sen abimizi kovalarsan ya gelmezse yenisi. risk. doktorlar egolu olur onu hiç düşünmemişsin bu arada. maddiyata takılıyor tüm bayanlar biliyorum. ekrek olarak da bende sıfır :D o açıdan anlamıyorum sizleri neyse olaya maddi bakarsan bosanırsan da mis gibi tazminatın olur diyebiliriz. burada önemli olan senin değerlerin. içine sinmiyorsada elersin ama aşk bu devirde zor canım. olanı kaçırma yani:D tabi diyorsun gencim güzelim seni üzerim. ama bir sürü de evlenememiş kız var dısarda. zaman geçiyor. cocuk vs planın vardır. bu da bu denklemin limiti işte. benimde 35e kadar sacımda beyaz yoktu. herkes genc diyordu ama sonra oldu. hala genc gosteriyorum da hani eskisi kadar değil kardesımle on yas var hanginiz abi diyorlardı yani düşün. neyse bakalım haberdar edersin gelişmelerden:D
burdan kendime kıssadan hisse araba anahtarını masaya bırak. janti giyin (ürünün ismi logosu olcak üstünde) telefonu apple al masaya koy. alttaki elma gözüksün. evim var de her yerde bilinsin. heryere arabanla git gel. görsünler çevre. zenginlik göstergesi saat al koluna. yüzük vs neyse artık b u herifte para bok desinler yani:D
Soran+1 yılValla 27 yaşımdan sonra bana bir de ben bu aramla boşanabilir miyim, beni öldürür mü gibi soruları değerlendiriyor insan. Paraya hiç önem vermezdim ama hiç değer gören bir olgu değil. Hep zarar gördüm, hem maddi, hem manevi. Evlenmemek gibi bir telaşım yok aslında. Böyle de mutluyum. Ama bir gün gerçekten yaşlanıp, kimse istemediğinde gerçekten üzülür müyüm bilemiyorum 🙈 tanışmak da fayda var tabi. Ama egosu olan birisi değil. İnşallah böyle şeyler yapmaz 🙄😅
+1 yılsenle olursa bi miktar gençleşir, mantıklı olabilir, bakarsın gerçekten anlayışlı biridir, hoş sohbettir hoşuna gider bilemezsin. bence güzel bir fırsat.
07 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden maddiyata hiç önem vermezdim. Ama artık peynirin 200 lira olduğu bir ülkede parayı düşünmek zorundayım. O yüzden söylediklerinde haklı olabilirsin. Belki sohbeti iyidir, üstüne başına çeki düzen veririm zaten. Her halükarda gençleşir o yüzden. Tip olarak da pek beğenmedim, asıl korkum bu
- +1 yıl
belki reelde daha iyidir, fotoğraf çekmeyi falan bilmiyordur. medeni birisidir zaten seni peşleyecek hali yok. bence görüşmende fayda var :)
Soran+1 yılÖyle mi diyorsun? Haklısın aslında ya, adam yapışacak değil ya. Tanımaktan ne zarar gelir
- +1 yıl
aynen öyle, bir ihtimal özel bir üniversiteden parayla doktor olmuştur, karakteri darlamaya müsait olabilir, yoksa muhtemelen medeni biridir. kıskaca alma ihtimalini ben düşük gördüm, ayrıca random biri de değil, tanıdık referanslı, değerlendirilir
Soran+1 yılEvet evet arkadaşım tanıdığı için rahatça söyledi. Kötü birisi olsa asla söylemez. Aslında birazda o yüzden çekiniyorum. Çok iyi niyetli bir insanmış. Tanıştıktan sonra o tamam derse ve ben kabul etmezsem bunu ona nasıl söyleyeceğim
- +1 yıl
anladım. bence bu baskıyla karar verme. sonuçta hayatta bazı seçenekler çıkıyor karşımıza, tercih ederken kendimizi düşünmemiz gerek, bu hayatı sen yaşıyorsun. adam da zaten olgun biri, biraz üzülür doğal olarak ama yani ne yapalım? bu hikayede ana karakter sensin :D
Soran+1 yılDimi ya? Evlenecek halimde yok tabi üzülmesin diye 😅 sanırım tanışıp öyle karar vereceğim
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Tabii ki tanışmalısın, aslında yaş farkı pek umurunda olmamalı, önemli olan o kişinin seni mutlu edip etmeyeceği. Duygusal yorgunluk yaşadın ama bu sefer mantığını kullanmayı tercih ediyorsun, bu çok olumlu bir adım! 39 yaşındaki birinin olgunluğu, anlayışı ve geliri senin için cazip geliyor, bunlar ilişkinin güçlü temelleri olabilir. Tabii karar senin, ama hayatta risk almadan kazanç elde etmek pek mümkün değil, belki de bu kez farklı bir bakış açısı denemek faydalı olabilir. Unutma, her şeyin bir riski ve fırsatı vardır. 🌟
03 Yorumla- +1 yıl
Aşko reisin dediği gibi risk almadan kazanç elde etmek mümkün değil. Evet maddi kazançlar olacak ama maneviyat eksik olacak. Ama belki de zamanla tanıdıkça seveceksin manevi hisler oluşacak ve mantık aklından uçup gidecek. Bence bu tür mantık kararları riskli ve sonucu kalp kırıcı olabilir. ya da ben aklımda yazdım çizdim amaaann😁
Soran+1 yıl@Çaki2 her söylediğinde haklısın. Tanımadan bilemem aslında. Çok ağır, abi gibi bir tavrı varsa olmaz mesela. Sohbeti önemli ya. Eğer sohbet iyi olursa yaş farkını ilişkide hiçbir zaman hissetmeyebilirim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYaş farkı iyi aslında ama tipini beğenmiyorsan olmaz bir şeyin seni çekmesi lazım sadece para olmaz o :))
00 Yorumla
+1 yılGenelde mantık evliliği yaşayan insanlarda duygusal bir şey hissetmeye başladığında kocanızı aldatiyorsunuz bu seferde
00 Yorumla
+1 yılOnun seni isteyeceğinden neden bu kadar eminsin.
06 Yorumla
Soran+1 yılBeni arkadaşımla görüp, beğendiği ve arkadaşıma söylediği için olabilir mi?
- +1 yıl
Umarım konuşursunuz ve olmaz bu iş. Sen adamı en baştan küçük görüyorsun çok itici konuşuyorsun.
Soran+1 yılAlgın yanlış. İnsanlar sonuçta baktıkları kadarını görüyorlar. Senden başka kimse bunu söylememiş.
- +1 yıl
Her bakan göremez bazı şeyleri.
Soran+1 yılKendi içimi biliyorum:) o yüzden seninkilere ihtiyacım yok. Kesinlikle bakış açını değiştirmeye ihtiyacın var.
- +1 yıl
Can çıkar huy çıkmaz canım hiç duymadın mı ))
Yaş çok farklı değil aslında, ama asıl olan, onla mutulu hissedecek misin
04 Yorumla
Soran+1 yılHerkes mutsuz olursun, yaş farkı çok demiş. Buluşmadan önce buna karar verilmez mi acaba? Bir buluşsam mı önce
Soran+1 yılHaklı olabilirsin ya, tanımadan bilemem ki sohbeti, bakışları nasıl
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bana göre yaş farkı fazla ben olsam bu durumu değerlendirmeye bile almazdım. Tercih sizin
012 Yorumla
Soran+1 yılİleride pişman olurum diye korkuyorum ya
Soran+1 yılBeni yanlış anlayacaksın ama çocuğum olup boşansam bile daha rahat yaşayacağım. Kendi maaşım, işim var. Bu zamana kadar ki ilişkilerimde maddi olarak idare ettiklerim bile oldu. Hiçbir kıymet bilenmedi. Aksine yapmasaydın oldu. O yüzden artık duygusallığımı işin içine katmayıp, kendimi düşünüyorum
- +1 yıl
Maddiyatınız da varsa bu gibi işlere girişmek bana göre sakıncalı geliyor. İnsanlar seçimlerini her zaman doğru yapmak ister. Sizin planladığınız seçim gözle görüldüğü üzere normal bir seçim değil. Diyorsunuz ki, çocuğum olsa boşansam bile rahat yaşayacağım diyorsun. Aile kavramını tatmayı bile hedeflemiyorsunuz. Kısaca bu durumu hoş bulmuyorum. Başka birisine para yedirdiğini açık açık söylediniz. Şimdi bu durumda aynı şeyi siz yapıyorsunuz. İstemediğini şeyi başkasına yapmak hem size yakışmaz, hemde hayatınıza giren “dallama” dediğimiz kişilerden bir farkınız olmaz. Siz siz olun kendi farkınızı kendiniz yaratın..
Soran+1 yılBen hiçbir sevgilimin parasını yemedim. Üstelik kredi kartını bana verdiği halde. Ben o kadın hiç olmadım. Yesem de eşimin parasını yiyeceğim. Ki bu da artık benim param olacak. Evlilikte senin benime karşıyım ben. En kötü ihtimali düşündüm. Belirli bir yaştan sonra insan ilişkilerinde ben bu adamla evlenebilir miyim, mutlu olur muyum gibi soruların yanı sıra ben bu adamla boşanabilir miyim, boşansam toparlanma sürecimde bana yardımı olur mu, boşandıktan sonra beni öldür*ür mü gibi sorulara da cevap arıyor insan. Evlenmek kadar boşanmak da doğal ve bu süreci de değerlendirmeye almak ne yazık ki zorunlu
- +1 yıl
Sen ben muhabbeti senin benim muhabbeti zaten olamaz. O evreleri geçelim şimdilik. Ben diğer yorumlarda ne yazmışlar bakmadım ancak nazikçe fikrimi belirtiyorum. Uygun değil bence sabırlı olun gereken kişiyi bulursunuz. Kalbinizin dokunduğu hissettiği insan ile yaşlanmak bence daha hoş. Para var huzur yok meselesine ben gelemiyorum. Multi milyoner olup huzursuz olmayı kimse istemediği gibi saçma evliliği yapmayında kimse istemez
Soran+1 yılOrası da doğru. Aslında evlenmemek de beni üzmez. Ama şimdi etrafımda çok kişi var diye takıntı yapmıyorum belki. Artık kimse beni istemeyince, bayramlarda yalnız kalınca pişman olur muyum bilmiyorum. Allah korusun, herkesin anne babasını bağışlasın ama annemle babamla da bana baki değil. Bunlarda beni korkutuyor açıkçası
- +1 yıl
Evet yavaş yavaş benim düşünceme doğru geliyorsunuz. Olaylara yüzeysel bakmamak gerekiyor. Evlilik gibi şeyler basite alınıcak şeyler değil. Kendimden yola çıkarak cevap veriyorum. Evlilikte bir insana sadık olup onunla mükemmel bir hayat yaşamak istiyorum. Bu düşünce yapısına dayanarak kalbine dokunan birini seç demiştim. Mantık evliliği bilmiyorum bana doğru gelmiyor
Soran+1 yılSenin düşünce yapından çıkıp, yeni bir düşünceye doğru eğrilmeye çalışıyorum aslında. Evet eskiden bende aynı düşünürdüm. Fakat hayatın böyle toz pembe olmadığını gösterdiler. Sadece sevmek yetmiyor. Sevdiğin, değer verdiğin zaman çok üzüyorlar. Ben hep saf yerine konuldum. Umarım aynı şeyleri yaşamazsın, hayatının aşkıyla karşılaşıp, güzel bir hayat yaşarsın. Ne yazık ki benden bu saflığı aldılar, artık mantıklı davranmaya çalışıyorum. Umarım bundan sonrası benim içinde güzel olur
Soran+1 yılYook ben o yolu geçtim artık. Kimseye sonsuz iyi niyetimi, sevgimi vermeyeceğim. Çok yıprandım, tövbe ettim. Bir daha benden çok şey alıp götüremeyecek kimse
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence yaş farkı çokta değil ikinizde olgun insanlarsınız olur bence
10 YorumlaValla insan seviyorsa yaşın zamanın bir önemi olduğunu düşünmüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Neden olsun ki seni mutlu edeceğine inanıyorsan devam et.
00 Yorumla
+1 yılBence kendine genç birisini bulmalısın. 25-26 yaşlarında birileri. Her konuda destekçin olur. Birlikte bir ev yürütürsünüz.
00 Yorumla
+1 yılbence sorun yaş farkı değil, senin aşık olmadığın biri ile ilişki ve evlilik düşünmen
06 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik düşüncesi ile tanışacağız. Yukarıda nerede yazıyor evlilik kelimesi, bana söyler misin? Tanımadan evlenmeyeceğiz herhalde. Sen tanışma aşaması yaşamadan mı sevgili oluyorsun?
- +1 yıl
"Ama hayatım da rahat olacak. Hem iyi bir geliri var," buranın alt metninde yazıyor. tipi kötünün iyisi diye tanımladığım biriyle tanışmıyorum.
Soran+1 yılSadece evlilik de mi iyi bir hayatım olabilir? Gittiğimiz mekanlar, gezdiğimiz yerler, aldığım hediyeler açısını da kastediyor olabilirim mesela. Ama işte sadece bakabildiğin kadarını görüyorsun, sende haklısın..
- +1 yıl
tipini beğenmediğin adamın seni gezdirmesi ve yedirmesi için birlikte olacağını söylüyorsun, bu evlilikten daha mı iyi? neyse herkes layığını bulur, git şans ver bence.
Soran+1 yılMesela yaka bağır açıp, olgun olmayan insanları hayatıma eş olarak seçmemem gerektiğini anladım mesela. Olgun olan bir insan bunları zaten çoktan aşmış oluyor. Ben ev hayvanı değilim, sen ilişkilerindeki insanı yedirip, içirip, ev hayvanı gibi davranıyorsun sanırım, böyle söylediğine göre. Senin gibi birisinin söylediklerini inan ki kaaleye alamayacağım. Değerli bulduğum insanlara uzun uzuuun açıkladım ama seninle uğraşmayacağım. Üslubun buna değer değil.
- +1 yıl
aynen ablacım hadi selametle.
+1 yılBence çok değil. İki gönül bir olursa samanlık seyran olur..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılTanışmak istiyorsan tanış ona göre karar ver
05 Yorumla
Soran+1 yılYaş çok mu sence ya?
- +1 yıl
Seven hoşlanan yaşa bakmıyor
Soran+1 yılGörmeden bilemem dimi ya? Önemli olan o elektriği yakalamak
- +1 yıl
Evet konuşunca olur mu olmaz mı anlarsın
Soran+1 yılHaklısın, sanırım bir tanışıp sonra karar vereceğim
Bir yaştan sonra mantık devreye girmeli 👍
09 Yorumla
Soran+1 yılHaklı mıyım sence değerlendirmeyi düşünmekten? Ama ben 29 da göstermiyorum. Herkes 23 24 zannediyor. Çok tuhaf olmaz mı eşimin abim gibi durması
Soran+1 yılOf ya 😔 mantığımı kullanıyım dediğimde bile hala kullanamıyorum, delircem 🤦🏻♀️
Soran+1 yılYaa, başarıyorum artık yani. Umarım gerçekten en hayırlı olanı seçebilirim ya
Soran+1 yılÇok doğru gerçekten. Bu yazılarımı bile yanlış anlayanlar var. Bu ülkede çok şey anlaşılmıyor zaten ne yazık ki
Soran+1 yılÇok doğru. Çok geri kaldık, çok..
+1 yılHayır bence çok büyük
00 Yorumla
+1 yılBu nasıl mantık yaşına hire biri olmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılPara için evlenmek isteyen birisi daha
05 Yorumla
Soran+1 yılBir kalıp peynir 200 lira. Paraya nasıl önem vermeyeceğim? 2 gün sonra çocuğum olacak. Bez, mama, okul paralarından haberin var mı?
Cevap sahibi+1 yılBunların hepsinden haberim var. Ama paraya itibar eden bir kadınla evlilik yapmam. Çünkü bir evlenirken erkeği severek evlenmeli, parası için evlenmemeli. Bir erkek olarak bunu anladığım an o kadını bırakırım.
Soran+1 yılŞu an tanımıyorum. Bu yüzden mantığım yüzde yüz çalışıyor. Tanıştıktan sonra duygusallık kısmına bakacağım. Seninle evlenmeyeceğim, sakin ol 😅 ama duygusallık bana üzüntüden başka hiçbir şey katmadı. Her zaman kendimi düşünmek zorundayım, hayat bunu kafama vura vura öğretti
Cevap sahibi+1 yılBak güzel kardeşim, yüreğim çarpmazsa gerisi boş... Yürek pıtpıt etmezse sana saray verseler ne olur ki?
Soran+1 yılKesinlikle öyle. Zaten antipatik gelirse nasıl tamam diyim ya hu? Bir ömür nasıl geçecek. İlla ki anlaşmak önemli. Ama adam çoook iyi niyetli birisiymiş. Eğer o tamam derse ben beğenmezsem hayır diyemem. Kıramam yani. Ama kırmam gerekiyor tabi, evlenecek değilim. Kırmadan dökmeden konuşmaya çalışırım artık
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılTanistin konuştun diyelim ne kaybedersin
00 Yorumla
+1 yılSeni begenmis mi peki o?
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet o söylemiş arkadaşıma. Ama ben onu hiç görmedim
- +1 yıl
Ogretmenmisiniz? Oyle bir havaniz var.
Soran+1 yılAa teşekkür ederim:) danışmanım
- +1 yıl
Ismin Büsra mı?
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Tamam Busra
Sen ne iş yapıyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılDanışmanım. Kendi paramı kazanıyorum. Yakında kendi akademimi kuracağım.
- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılTanış bir keşfet
02 Yorumla
Soran+1 yılBen 23 24 gösteriyorum. Acaba ileride iyice çöktüğünde pişman olur muyum ki
- +1 yıl
İlerde evet olursun
Bence iyi yaş farki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıltanış tabiki
00 Yorumla
+1 yılTanış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMorugu napcan?
13 Yorumla
Soran+1 yıl10 yaş çok mu sence? İleride problem yaşarım, mutsuz olursam diye çok korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılÇok tabi deli misin sen kendin gibi genc yakısıklı bul adam babam yasında yuh yani
Soran+1 yılAbartma ya hu 😅 benim babam 63 yaşında 😝
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yılTanış.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.
+1 yılMantık evliliği olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaş çok Muş
00 Yorumla
+1 yılEvett tanis
00 YorumlaMantık saçma olur
00 Yorumla
+1 yılTabiki
00 Yorumla
+1 yılTanış
00 Yorumlatanışma
00 Yorumla
+1 yılHayır canım
00 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 29 yaşındayım. Mantık olarak baktığım 39 yaşındaki kişiyle tanışmalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer