29 yaşındayım. Mantık olarak baktığım 39 yaşındaki kişiyle tanışmalı mıyım?

29 yaşındayım. Çok yıprandım ilişkilerimde. Hep duygusal karar verdim. Artık mantıklı düşüneceğim diye karar aldım. Arkadaşımın doktor bir arkadaşı var. 39 yaşındaymış. Yaşını gösteriyor. Ve tip olarak kötünün iyisi. Ama hayatım da rahat olacak. Hem iyi bir geliri var, hem yaşı büyük olduğu için daha olgun ve anlayışlı olacak. Sizce yaş farkı çok mu? Tanışmak saçma mı olur?

29 yaşındayım. Mantık olarak baktığım 39 yaşındaki kişiyle tanışmalı mıyım?
Cevapla