Eşimle 16 yıllık evliyiz artık onu mutlu edemiyor muyum diye düşünüyorum zaman zaman?

Herkese merhabalar ben Jale 41 yaşındayım sınıf öğretmeniyim eşimle 2007 yılından beri tanışıyoruz 2008 yılındada evlendik daha sonra 2009 da bi kızımız oldu eşim evlendiğimizden beri alyansını takardı ama 2020 yılındaki karantina başladığından beri takmamaya başladı kendi eşyalarının olduğu bir kutuda duruyor aslında problem etmem böyle şeyleri ama insan ister istemez taksa keşke diyorum, aslında eşimde öğretmen liseleri okutuyor yani işi gücü oluyor sürekli bir koşuşturmacada o da belkide o yüzden diyorum ama bugünlerde çok monoton olmaya başladı evliliğimiz ben 2. sınıfları okuttuğum icin okula öğlen gidiyorum o haliyle 8 de evden çıkıyor beni uyandırma gereği bilr duymadan kahvaltı ediyor kızımı okuluna bırakıyor ve kendi okuluna gidiyor akşamları döndüğümde yemek yemiş oluyor kızımda henüz okuldan gelmemiş oluyor bende yemek yiyip bir sonraki günün planlarını yapıyorum bakımlı bir kadınımdır aslında hani öyle hiç birsey yapmıyor olsam hadi bakmasa neyse ama saat akşam 9 da geçiyor TV başına çay içiyoruz ancak o zaman bir kaç kelam ediyoruz daha sonra uykumuz gelince uyuyoruz ve tekrar aynı gün yaşanıyor eskiden en azından ayda bi kere bir çiçek alır gelirdi şimdi bazen aklına geliyorum okuldayken mesaj atıyor ama eski ilişkimiz yokmuş gibi hissediyorum, sizce sorun ben miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Kızımızlada ilgileniyoruz tabiki belirtmeyi unutmuşum
Eşimle 16 yıllık evliyiz artık onu mutlu edemiyor muyum diye düşünüyorum zaman zaman?
Cevapla