Karşımdaki erkek hep benden adım bekliyor, benim mesaj atmamı istiyor. Sizce bunu tek bana mı yapıyordur?

ben yazınca da samimi cevap veriyor bu arada soğuk yapmıyor.
Karşımdaki erkek hep benden adım bekliyor, benim mesaj atmamı istiyor. Sizce bunu tek bana mı yapıyordur?
Cevapla