5 aydır beraberiz gerçekten ciddi bir ilişki , ailesiyle de tanıştım. Kendisi çok duygusal. Beni hep sahiplenir korur kollar çok güzel sever. Son 2 aydır kıskançlık veya alınganlığa bağlı sorunlar tartışmalar yaşamaya basladık bunları artık kolay çözüyoruz bana hızlı söyle ki çözelim içine kapanma diyorum hallettik diyemem ama hani halletme süremiz kısaldı diyelim, şimdi kaygıları bana yöneldi önceden ölüm korkusu gibi şeylerle mücadele ederken üstüne bir de bensizlik korkusu geldi. Benim terk etmemden, benim onu sevmememden, beni terk etmesinden , beni yarı yolda bırakmaktan, beni sevmemekten korktuğunu söyledi. Kokumu çok sever hatta aşıktır son 2. Buluşmada kokunu az alıyorum ya ten uyumum azaldıysa gibi kaygı yaptı. Nefes almaya nasıl odaklanırsan nefes alamazsın ya da yutkunmaya odaklanırsan bogulursun ya aynı öyle bu örneği o da veriyor. Bunca kaygıya ve şüpheye rağmen seni sevdiğimi biliyorum ama sensiz kalma düşüncesinden nefret ediyorum ya sen beni bırakırsan ya da ben seni bırakırsam biliyorum bırakmam bunlar vesvese biliyorum ama bu kaygıya engel olamıyorum kafamı parçalamak istiyorum diyor. Önceden anlatmazdı bana Şu an anlatıyor sogudugumu sanma diye anlatmıyordum dedi. Aslında ilgisizlik yok ama suratı asık olunca yanlış anlıyorum. Yan yana güzel vakit geçiriyoruz gece görüntülüde iyiyiz ama mesela o kadar yorgun oluyorum ki gözlerim kapanınca uykum gelince bile küsüyor. Biz ne yapmalıyız? Nolur tavsiye verin kime söylesem çözmek yerine ayrıl diyor. Ben iyi gün sevgilisi değilim kotu günde de yanında olmak istiyorum. O benim her anımda destekçim ben de onun yanında olacağım tüm samimiyetimle. Ama bu beni uzuyor beni de kaygılandırıyor. Gece boyu stalk yapıyor, bir yerde bir yorumumu görse kıskanıyor üzülüyor anlık olarak bana takıntı yaptığını belirtti onu üzgün görmek beni mahvediyor gülüşünü çok seviyorum soldurmak istemiyorum. Ona nasıl faydalı olabilirim böyle olan biri bu süreci içindeki hisleri anlatabilir mi? Sevgilimin doğum haritasını bile inceledim bir astrolog olarak yengeç stelyumlu Neptünyen bir erkek halihazırda yapısı da kıskanç, takıntılı, anksiyetik olmaya ve ruh ve sinir hastalıkları bozukluklarına müsait bir yapı veriyor elbette. Merkuru yengeç mesela hissettiklerini kolay ifade edemez başta kabuğuna çekilir üzgünken konuşamaz. Bazen bi şeyi yapma der ama içten yap demek istiyordur onu anlamak zor ama istiyorum anlamayı. Ben onu bırakmayı düşünmüyorum her ne kadar ya bırakırsam diye kaygı yapsa da sensiz bi dünyadan korkuyorum demesinden onun da zaten beni kaybetmekten korktuğunu anlıyorum. Sevgisinden de şüphem yok, ama araştırmama göre çiftler arasında anksiyete gerçekten aşıksa kişi beraber iyileştikleri görülmüş ben OKB atlattım onu anlıyorum onun kadar yoğun olmasa da. İlaçlarını bıraktı hastanede yatıyordu depreme kadar. 6 tane uyutan çok ağır ilaç yüklemişlerdi ilaçları 2-3 aydır kullanmıyor. Anlayan bilen yorum yapsın ya da okuyunca ne düşündünüz fikir verin
Sevgilim anksiyetik ve okbli psikolojiden anlayan biri, bu hastalıklara sahip biri ya da psikolog psikiyatr biri yardımcı olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Tatillerde Ankara’ya gidiyorum Ankara’da 1 ay kaldıysam 15 günü tartıştık 15 günü iyiydik 3 ay tatilde yokum, seneye mezun oluyorum biz nasıl ayrı şehirlerde bu kaygıyla devam edebiliriz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Düzelme cok uzun zaman ister ve aslında gecmez, sadece duzelir ama nukseder. Başka ve bunların olmadıgı bir sevgili bulursan hayatın hemsire-anne gorevleri arasında gecmez
Ben onu seviyorum her şeye rağmen bu hastalığı o seçmedi onu yarı yolda bırakamam bırakmak aklımın ucundan da geçmez ben onun sevgisini istiyorum başka bir erkeğin sevgisini istemem ondan önce hep aldatıldım terk edildim 5 tane ilişkim oldu bana kırılmıyorlardı beni kıskanmıyorlardı benim için o kadar kaygı yapmıyorlardı ki umurlarında değildim sevgilim beni sevmese bu kadar takıntı yapacağını sanmıyorum
Bir de takıntısı oldugundan sevdiğini dusunmelisin, yani gercek degil elinde durmana ihtiyacı var sana değil
Hayır gayet sevgisini hissediyorum gözlerinden de sözlerinden de takıntısını da belli etmiyordu ama artık ediyor ben 8 sene OKB ile savaştım gerçekten OKB olmayan anlayamaz şu an bilmeden konuşuyorsunuz
Bir uzman klinik psikologa konuyu bilmeden mi konusuyorsunuz diyorsun :)
Onun hislerini nereden bildiğinizi soruyoeum
Bir kac yuz kere bu tur hasta egilim ve davranısını gormus olabilir miyim sence?
Bakın teşekkür ederim minnettarım yazdığınız için ama şöyle söyleyeyim biz kendisiyle ilk tanıştığımızda arkadaştık ve benim ilişkim vardı o birinden hoşlanıyordu hoşlantı beğeni ve kız ona ilgiliydi ona rağmen hislerim tam bitmedi az da olsa var içimde kalmasın açılayım diyen bir insan ret yedikten sonra bile üzülmedi kimsenin peşinden koşmadı sen aldatsan bile seni bırakamam seni unutamam diyen bir insan nasıl sevmiyor olabilir daha önce de 2 kişiyi sevmiş 7 ve 9 ay sürmüş ikisi. Ama bu kadar değildi çok kıskanmıyordum bu kadar düşünüyordum şiir falan yazmıştım ama bu denli sevmemiştim dedi ben bir şekilde anlıyorum erkeklerin ilk aşkım sensin yalanına da çok denk geldim he he diyip geçerim benim sevgilimin gerçekten öyle. Ayrıl dedi diye arkadaşıyla mesafe koydu sonra bitirdi arkadaşlığını ve sadece takıntı olsa tartışmaktan kaçınır bi sorun olduğunda yapıcı şekilde geç bile olsa ifade edip çözmeye çalışıyor çok duygusal arkadaşlarına karşı da öyle sevgi dolu hassas yapıda birde üstüne anksiyete ve OKB yi eklerseniz ne çektiğini anlarsınız sanırım. Ben ayrılmak düşüncesinde değilim ben OKB geçirdim büyük şeyler atlattım OKB yüzünden babamdan dayak bile yemiştim o dönemde aşık olduğum oldu ve ona aşıktım onun davranışlarına veya varlığına değil sonra yoluma baktım ayrı mesele , bana yardımcı olmak istediğinizi biliyorum teyzem de senelerce anksiyete tedavisi gördü bie şekilde ben anlıyorum sevdiğini o yüzden fevri çıkışta bulundum ama aynı yoldan geçtiğim için sevip sevmediğini görüyorum ben
Dogru ozet " bana yardımcı olmak istediğinizi biliyorum " oldu, anladııgımdan dolayı soruna cevabı kısaca verdim ancak fevri dediğin turde cıkışın geldi ki ben de bunu bekliyordum zaten. Durum itibarı ile karsılıklı yaygın anksiyete ikinizde de ailelerinizde de var ve bu ortamda salah ile taburcu olunması cok zordur ve kısır dongu birinizden digerine devam eder gider.
Uzun uzun ve başa kadar giderek izaha yonelmen senin de okb etkisi altında oldugunu ve bu kişide de ayna etkisi gordugunden gormekten gorusmekten vazgeçme diye bir adımı goze alamıyorsun.
Bu durumda kargaşa da olsa yapacak dusunecek cok bir sey yok, askınız hakkınızda hayırlı olsun demek dısında da bana bundan sonra soz dusmez. Cunki sen aynadan vazgecmeyeceksin
Ayna derken o kısmı anlayamadım
Onda kendihi gordugunden vazgecemiyorsun o da sende kendini gordugunden vazgecemez bu boyle karsılıklı devam eder gider
Tabiatımız aynı aslında doğru olabilir
Bende sosyal anksiyete var eger benim hissettiklerimi hissediyorsa gercekten elinde değil bu endişe ve kaygılar yıllardır ben kendimi bildim bileli var bu anksiyete zamanla daha kötü oldu şu an tedavi görüyorum henüz çok yeni qma biraz daha iyi hissediyorum