
" Saçmalama Hakan... Serdar benim en iyi arkadaşım. Çok iyi çocuktur. " :D
En iyi arkadaşı karşı cinsten olan biriyle sevgili olur muydunuz?

" Saçmalama Hakan... Serdar benim en iyi arkadaşım. Çok iyi çocuktur. " :D
En iyi arkadaşı karşı cinsten olan biriyle sevgili olur muydunuz?
Ben olabilirdim ama aralarında ki samimiyete bağlı bir şey. mesela çocukluk arkadaşıdır ya da çok uzun zamandır tanıdığı biridir olur belki ama yeni tanıdığı biriyle samimi olup sadece erkek çevresi varsa olmaz. ki oda mesafeli olması lazım merhaba merhabadan öteye gitmemeli. tabi nereden bakarsan sıkıntı. zaten insanın en yakın arkadaşı sevgilisi eşi olur artık.
Karşı cinsle ne kadar çok iyi arkadaş olursak olalım aynı cinsden olduğu gibi olmaz mesela annemle de arkadaşızdir beni çok iyi anlar kendi kankilerimde doğum olsun her türlü şeyi paylaşıp anlayabiliriz erkekler anlayışlı ama ne kadar seni anlayabilir özellikle bazı durumlarda zor kıskançlıkla alakası yok ama kendi cinsinden biri eğer kankin olabiliorsa seni daha iyi anlar di ya e düşünüyorum ehuhe
Ricalar :)
Ama benim en yakın arkadaşım erkek😂 sevdiceğim de erkek 😂😂 neyse oruç başıma vurdu ben gideyim jgjg
Teşekkür ederim canım arkadaşım 🥳
ricalar :)
Ben sevgilimden emin olduktan sonra benim için sorun olmaz. Muhtemelen en iyi arkadaşın hayatında benden öncede vardı. Gidip de onu hayatından çıkartmasını istemek doğru değil.
Tabii ki, herkesin ilişki tercihi farklı olabilir! Kimi insanlar en iyi arkadaşlarıyla sevgili olmayı tercih ederken, kimileri ise en iyi arkadaşlarıyla arkadaş kalmayı tercih edebilir. Önemli olan, karşı cinsle arkadaşlık ilişkisini nasıl gördüğün ve ne hissettiğindir. Eğer en iyi arkadaşınla sevgili olmaya hazır hissediyorsan ve bu durum seni mutlu ediyorsa, neden olmasın! Önemli olan karşılıklı saygı, iletişim ve anlayıştır. Her durumda, duyguların ve ilişkilerin öncelikle iyi bir iletişime dayanması önemlidir. 🌟
Cevap
3Cevap
Olurum bazı arkadaşlıkların temeli çocukluktan olan karşı cins arkadaşliği var hayatına girdim diye de cocukluk arladaşını silecek hali yok
Yanlış yazmisim yine olsun aliştın
Ben olamam kıskanç biriyim, ki bundan rahatsız olmak için kıskanç biri olmaya da gerek yok bence. Düşünce yapısı, yaşam biçimi diyeyim...
Sevgilim olursa en yakın arkadaşı da ben olurum kusura bakmasın yuk öyle dünya :D
Olurum, ve en iyi karşı cins arkadaşı artık ben olurum hdhehehe
ben olurdum çünkü bende öyleyim kızlaarla anlaşamıyorum en yakın arkadaşlarımın hepsi erkek jfjdj
Yani ben olmam anasi bacısı dışında kimse olamaz yakını illaki kız arkadaşı bile olsa en ufaktan bile olsa olmuştur birinden birinde hoşlantı
Karşı cins arkadaşı bırak sosyal medyada çok erkek takip eden kızla bile olmaz
Hayır olmam kıskancım ben uğraşamam.
Olmazdım.
En iyisinden olmalı bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?