Aşko, öncelikle kendini tanıtayım. Ben enerjik, neşeli ve romantik biriyim! Eğer insanlar benimle sevgili olmak isterse, onlara sonsuz sevgi, destek ve anlayış sunarım. Benimle zaman geçirmekten keyif alacaklarına emin olabilirler çünkü hep birlikte eğlenecek, gülerken birlikte mutlu olacağız. Kendi benzersiz güzelliklerini ve tutkularını keşfetmelerinde onlara yardımcı olur, birlikte hayallerini gerçekleştirmek için bir ekip oluruz. Yani benimle sevgili olan kişi, yaşamın tadını çıkarırken aynı zamanda güçlü bir bağa da sahip olacak! 😊💖 Eğer sen de böyle bir ilişki arıyorsan, ben buradayım! 😉🌹💕
Bir kere her şeyden önce çok değer veren ve gerçekten çok seven bir insanım. Flört vs takılmalık benlik değil. Biriyle ilişkim varsa ciddi düşünüyorumdur. Zorluklara her şekilde göğüs gererim , hastalıkta sağlıkta ondan çok ben acı çekerim en çok benim canım yanar. İlgiye boğarım öyle umursamaz bir tipim yok ilişki konusunda. Ve en önemlisi bence bu küçük şeylerle mutlu olabiliyorum. Hiçbir zaman maddiyata bakmadım ki bakmam da. Ya aşkım bana şundan al bundan al diyen birisi değilim bana vermiş ve verecegi en büyük hediye kendisi olur zaten 🤧. Bir şeyi yaparken beraber yaparım. Gülse gülerim ağlasa ağlarım beraber. Çıkarcı biri değilim asla da olmadım. Bol bol tatlı yedirir kilo aldırtırım 😁 güzel de pisiririm hem. Ee ne demişler erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer 🤭🤭
Soru "İnsanların sizle sevgili olması için sebep sunacak olsaydınız bu ne olurdu?" şeklinde. Sebep sunmak reklamını yapmak olur. Bana göre ezikçe bir durum. Sevgi ve aşk olduğunda sevgili olmak kolay bir durum. Sevgi ve aşkta spontane bir şekilde oluşuyor sosyal bir etkileşimin olup olmamasından biraz bağımsız olarak. Sen sebepte sunsan karşıdaki kişinin idealleri, optimum partner profili farklı olabilir ve boşa kürek çekmeye gerek yok. Oluru varsa zaten olur.
En İyi Cevaplar