Arkadaşlar az önce aşık oldum galiba çok şükür başka birine aşık olabildim ama fikir verir misiniz?

Adam joker atlarla yarışırken falan resmi var. Ve çok zayıf bende biraz şişmanım tamam birazdan biraz daha fazla. O yüzden onla asla buluşamam galiba ne yazık ki çok tatlı bir suratı var ya. Adı da çok güzel mahsun. Bir iş kaldı işte. Ama ben şişmanım o çok zayıf malûm sporcu yine kolonla birini kaybettim. 😢😢 Morallerim sıfır yine.
Arkadaşlar az önce aşık oldum galiba çok şükür başka birine aşık olabildim ama fikir verir misiniz?
Cevapla