Kocama olan tüm sevgimi kaybettm yoksa bana mı öyle geliyor?

Kocamla daha sevgiliydik nişandan iki üç ay önce bir kızla mesajlaşmasını gördüm uzun süreli bir konuşma değil bir günlük olan bir konuşmaydı ama yine de yaptı. Ben onu bir ay kadar affetmedim sonra işte nişan nikah derlen bir yıldan fazla oldu ama sürekli aklımda soru işareti var ve ben sevmiyorum galıba ne yapmam lazım deliler gibi sevdiğim insana böyle olmak çok üzüyor beni 4yıl imkansızı oynadık ailem kabul etmiyordu ona rağmen başardık ama şiödi bende bir şeyler eksik😞

Kocama olan tüm sevgimi kaybettm yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla