Pendik'ten Beylikdüzü'ne buluşmaya geldi, hesabı ödedi için bana yiyici dedi. Davranışı normal mi?

Arkadaşlar benimle bayadan beri tanışmak isteyen biri vardı kendisi avukat ben istemiyordum İstanbul'da yaşıyoruz ama o Pendik ben ise b düzü uzak mesafe olduğu için. Neyse ısrar edince iyi tamam dedim geldi kahve içtik ben o sırada kedi seviyordum birden garson geldi dedi kapatıcaz yakında hesapları alabilir miyiz neyse çıkardı verdi. Ertesi gün bana mesaj atmış 60 km yerden geldim bana hesap ödettin öde demiyorum ama teklif edebilirdin dedi. Ya ben ısrar ettiği için gittim ve zaten sonraki gün buluşacak olsam ben karşılayacaktım. Birden öyle bir mesaj attı bende iban at diye ısrar ettim atmadı. Bana şey yazmış yiyici olma. Bir kahve ya hemde çok bktan bir kafeydi. Sizce bu davranışı normal mi?

Pendik'ten Beylikdüzü'ne buluşmaya geldi, hesabı ödedi için bana yiyici dedi. Davranışı normal mi?
Cevapla