Arkadaşım tek yaşıyo beni evine davet etti çok fazla yemek yapan biri değil çok sık alışveriş yapmıyo genellikle dışardan söylüyomuş önce bi markete gidelim bi şeyler alalım dedi tamam dedim indik aşağıya yemek için sebze tavuk falan aldı sigarasını falan aldı kasaya gelince cüzdanını evde unuttuğunu söyledi sen öde ben sana atarım dedi tamam dedim eve geldik o yemek yapmayı bilmiyo ben hazırladım her şeyi yedik falan ben sigara içmiyorum normalda onunla kahve içerken bi iki dal içtim sigarasından sonra parayı attı her şeyi ikiye bölmüş sigarasının parasını evine aldı baharatların falan şok oldum bu çok ayıp bi şey değil mi ben dnu evime çağırdığımda dışardan söylediğimde kendim ödüyorum misafirden böyle bi şey istenebilir mi? Ve onun diğer arkadaşları geldiğinde asla böyle davranmadığına tanık oldum maddi durumu kendinden çok çok daha iyi olan bi arkadaşının bile masraflarını ödediğini gördüm ve ben ona karşı o kadar cömert davranıyorum ki ben de bi şey beğense hemen ona da alırım ya da bendekini hediye ederim evine ne zaman gitsem elim boş gitmem onun parası yoksa ben ısmarlarım ama benim olmadığında o teklif bile etmez parası olsa bile yok der neden böyle davrandığını anlayamıyorum fikirlerinizi merak ediyorum
Parasını istemesi normal
Parasını istemesi normal değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar