Sizce onun da bana karşı biraz olsun hisleri veya beğenisi var mıdır?

Üniversiteye gidiyorum. Aynı sınıfta beğendiğim/hoşlandığım bir çocuk var. Bu aralar biraz daha ilgimi çekiyor. Çünkü hareketlerinde değişiklikler var bana karşı mı da anlayamıyorum

Geçen hafta sınıfa gittiğimizde sınıfa çok az kişi gelmişti. Daha dersin başlamasına vardı. Sonra onların bi kızlı erkekli grubu var (ne kadar istemesem de) sınıfta bir ortada bir sağda birde solda boş sandalyeler vardı. Normalde o sınıfta hep sağ sola otururken o hafta geldiler ve arkamıza oturdular. Hoşlandığım çocuk da benim tam arkama geçti. Daha sonra gruptaki diğer kızlar ona "kaysana -ismi-" deyip durdular o da 2-3 defa "kaymıycam siz geçin diğer tarafa" deyip zıtlaştılar. Sonrasında anladım tam arkamda oturuyor. Benim boyum uzun biraz düşünüyorum ki tahtayı görmek istese benim arkama niye geçsin bir de sağ tarafta otururken normalde orada iyi saklanılıyor ama o hafta nedense böyle bir olay geçti ve daha sonraki haftada bir keresinde gizlice bakayım derken göz göze geldik (ben çaprazında oturuyordum) Sizce bu hareketleri beni farkettiğine veya bana karşı bir şeyler hissedip/hissetmediğine karşı bi fikir sağlar mı?

Sizce onun da bana karşı biraz olsun hisleri veya beğenisi var mıdır?
Cevapla