"Çok özlüyorum sevdiğim seni, sen beni özlemiyor musun"şiirim nasıl olmuş?

Koynunda uyumayı çok özledim...

Sert göğsünün altında ezilmeyi..

Bana hakim olmanı.. Sana hakim olmayı..

Bana dünyadaki tek kadın benmişim gibi yaklaşmanı..

Sonsuza kadar seveceğin tek kişi benmişim gibi..

Çünkü ben, seni bir erkek gibi nasıl hissettireceğimi bilen tek kişiyim...

Just breathe❤️‍🔥
Just breathe❤️‍🔥

Yazdığım şiirim nasıl olmuş?😁🥰✨✨✨✨✨

"Çok özlüyorum sevdiğim seni, sen beni özlemiyor musun"şiirim nasıl olmuş?
Cevapla