Uzun zaman sonra ilişki yapmak ilk duyguları degiştirir mi?

Uzun zamandır bir ilişkim olmadı bir şeyler hissetmeyi özledimi fark etmeye başladım tam o sırada sanal dan bir çoçukla konuşmaya başladım. Bana çok ilgili davranıyor ama 2 hafta konuştuktan sonra onu tersledim olmaz bir şey hissedemiyorum dedim çevrem bunun sebepinin uzun zamandır biriyle ilişki halinde olmamandan sebep olduğunu söyledi ona zaman tanı dedi 2 gün sonra yine yazdı çocuk ve 1 aydır konuşuyoruz daha buluşmadık ama buluşunca bana sarılıncanı beni öpmek istediği felan konuşuyor ben bu kadar rahat olamıyorum ilk buluşma ve bu kadar samimi olmak doğru mu yoksa cidden ilişkide olmayalı uzun zaman olduğundan mı böyle?
Uzun zaman sonra ilişki yapmak ilk duyguları degiştirir mi?
Cevapla