Üniversite? Hayatı yaşayabilir miyim bir kız arkadaşım olur mu yalnız kalır mıyım?

Üniversitede yalnız kalmaktan korkuyorum birinin bana bakmamasından hayatı yaşayamamaktan korkuyorum gezmek tozmak eğlenmek istiyorum Bunları diyorum çünkü lise hayatı boyunca açık lisede okuduğum için hep yalnızdım akranlarım da sürekli gezip tozup eğlendiklerini görmek bende ben niye yapamıyorum diye soru sormama neden oldu Çünkü onların bir sevgilisi bir dostu ya en azından Arkadaşlarıyla beraber takılmaları bana neden benim olmuyor sorusunu sordurdu İnanın bana arkadaş edinmek için birileriyle tanışmak için bir yerleri gezmek için bir sevgilim olması için çok uğraştım giyimime tipime konuşmama çok dikkat ettim ama olmuyor akrabalarıma sorduğumda onlar üniversitede Bunlar olacak merak etme sen de gezeceksin tozacaksın Ne bileyim bir dostun olacak sevgilin olacak korkma dedi diyorlar ama ben yine de korkuyorum Çünkü denedim ve olmadı Sizce bu problem çözülür mü ilgilendiğiniz için teşekkürler

Üniversite? Hayatı yaşayabilir miyim bir kız arkadaşım olur mu yalnız kalır mıyım?
Cevapla