Sorumluluk alamıyorum, ilişki istemiyorum, yapamıyorum, duygusal birşeye girmek istemiyorum diyen adamı ne değiştirebilir ki? ?

33 yaşında bir adam.. yıllarca böyledir..

Aylarca çok güzel bir şey yaşadık, duygusaldı, bana karşı da güzel samimi nazik davranırdı hep ama korkarak yaklaşıyordu ve benim sevgim onu daha çok korkuttu.. Oyle bir dereceye geldik ki aylar geçince buluştuk ve ben o hasretti dayanamayıp bide alkollu bir halde gözyaşımı tutamadım...

O gece çok kötü hissetirdiğini anlamıştım aylar sonra konuştuk kendisi de söyledi.. Hep dürüsttü.. ama sevdim çok sevdim uzun zaman geçti ve unutamadım.. Çok denedim olmadı, çok özledim..

Kavga etmedik, küs değiliz, son konuşmada ilk defa sert davrandım hakketi diye, ağır geldi sanırım ve hemen engeleyi bastı.. Numaramı va silmiyor 2 ay geçti wp hikayelerimi açmaya başladı.. fakat açıyor açıyor sonra kayboluyor uzak duruyor..

Derseniz ki arada gelecek işte, oyle bir şey yok, ne denemiş ne de yaşamıştık oyle git gel ya sa kullanma durum olmadı. Bana saygılı ve asla napiyorsun ben geleyim mi demez.. Net olamıyor diye mesafeli duruyordu seni üzmek istemiyorum derdi hep, uzak durmaya denedim ama yapamadım..

Zaten yaşadığımız şeyden insan anlıyor kmtğ niyeti var mıydı yok muydu.. Bu kadar özlüyorsam eğer demek ki yaşadığım hissetiğim şey çok güzelmiş...

Şimdi daha yeni bakıyordu wpa ve kayboldu.. Biliyorum yazarsam teşekkür eder ama mesafeli durur.. ama bugün onun doğum günü.. ve ben çok özledim o adamı.. yazıp yazmamakla arada kaldım..

Aklım diyor bırak zaten biliyor gelecekse net gelmeli, ve kendi isteğiyle gelsin..

Kalbim diyor yaz ne olacaksa olsun belki görüşürsünüz konuşursunuz..

Ayrıldığımızda aylar sonra kendisi yazdı sadece normal özlemiş gibi.. ben yaklaşınca olmuyor.. uzak durunca bir şekilde komple biribirimiz silmiyoruz.. Beni sinirde instada engellese de hala bakıyor..

Ne diyeceğiniz bilmiyorum sadece rica ederim empatı yaparak yazın.. Kötü yorumlara ihtiyacım yok..

Sorumluluk alamıyorum, ilişki istemiyorum, yapamıyorum, duygusal birşeye girmek istemiyorum diyen adamı ne değiştirebilir ki? ?
Cevapla