33 yaşında bir adam.. yıllarca böyledir..
Aylarca çok güzel bir şey yaşadık, duygusaldı, bana karşı da güzel samimi nazik davranırdı hep ama korkarak yaklaşıyordu ve benim sevgim onu daha çok korkuttu.. Oyle bir dereceye geldik ki aylar geçince buluştuk ve ben o hasretti dayanamayıp bide alkollu bir halde gözyaşımı tutamadım...
O gece çok kötü hissetirdiğini anlamıştım aylar sonra konuştuk kendisi de söyledi.. Hep dürüsttü.. ama sevdim çok sevdim uzun zaman geçti ve unutamadım.. Çok denedim olmadı, çok özledim..
Kavga etmedik, küs değiliz, son konuşmada ilk defa sert davrandım hakketi diye, ağır geldi sanırım ve hemen engeleyi bastı.. Numaramı va silmiyor 2 ay geçti wp hikayelerimi açmaya başladı.. fakat açıyor açıyor sonra kayboluyor uzak duruyor..
Derseniz ki arada gelecek işte, oyle bir şey yok, ne denemiş ne de yaşamıştık oyle git gel ya sa kullanma durum olmadı. Bana saygılı ve asla napiyorsun ben geleyim mi demez.. Net olamıyor diye mesafeli duruyordu seni üzmek istemiyorum derdi hep, uzak durmaya denedim ama yapamadım..
Zaten yaşadığımız şeyden insan anlıyor kmtğ niyeti var mıydı yok muydu.. Bu kadar özlüyorsam eğer demek ki yaşadığım hissetiğim şey çok güzelmiş...
Şimdi daha yeni bakıyordu wpa ve kayboldu.. Biliyorum yazarsam teşekkür eder ama mesafeli durur.. ama bugün onun doğum günü.. ve ben çok özledim o adamı.. yazıp yazmamakla arada kaldım..
Aklım diyor bırak zaten biliyor gelecekse net gelmeli, ve kendi isteğiyle gelsin..
Kalbim diyor yaz ne olacaksa olsun belki görüşürsünüz konuşursunuz..
Ayrıldığımızda aylar sonra kendisi yazdı sadece normal özlemiş gibi.. ben yaklaşınca olmuyor.. uzak durunca bir şekilde komple biribirimiz silmiyoruz.. Beni sinirde instada engellese de hala bakıyor..
Ne diyeceğiniz bilmiyorum sadece rica ederim empatı yaparak yazın.. Kötü yorumlara ihtiyacım yok..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
O aşka, belki de senin desteğine ihtiyacı var. Duygusal bir kişiliği olduğu aşikar; senin sevgin belki onu korkutuyor. Belki de duygusal bağlılık korkuları olduğu için mesafeli davranıyor. Ona zaman tanı, kendi duygularını anlaması için. Belki de senin yokluğunu daha fazla hissedip yanına dönmek isteyecek. Doğum gününde bir tebrik mesajı bile onu mutlu edebilir, ama beklentin olmadan yap ki hayal kırıklığına uğramayasın. Kendin ol, sevgini açıkça ifade et. Önemli olan senin ne hissettiğin. Onun da duygularını anlamaya çalış ama kendini unutma. İleriye bak, hayatınızda neler olabileceğini düşün. Unutma, sen de sevgiyi hak ediyorsun. Eğer bir cevap alamacaksan üzülme, hayat devam ediyor ve senin önünde güzel anılar var. 🌟💖🌺🤗