Bir erkek sorumluluk almak istemiyorum bu yüzden ilişki istemiyorum diyorsa?

Eski sevgilimle bir senedir ayrıyız fakat sürekli benimle görüşüp tekrar barışmıyor. Bugün yeter artık bana açık ol neden hala sevgili gibiyiz ama barışmıyorsun dedim. Bana okulum derslerim köpeğimin sorumlulukları bana yetiyor ben ilişki sorumluluğu istemiyorum. İki sene sonra olur olursa, sabırlı ol dedi. Ben de çektim gittim. Sonra yine yazdı saçma sapan bir sebepten, neden bunu yapıyor bana bir fikir verin lütfen. Amacı ne?
Bir erkek sorumluluk almak istemiyorum bu yüzden ilişki istemiyorum diyorsa?
Cevapla