Sevgilim beni aldattı ve ayrıldık kendimi yanlız ve kimsesiz hissediyorum. Duvarlar üstüme üstüme geliyor. Sürekli telefona bakıyorum bildirim var mı diye. bu duygudan nasıl kurtulabilirim fikri olan var mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Selamlar… ilk zamanlar yalnız hissetmen gayet doğal sonuçta o kişi rutinin bir parçasıydı ama maalesef hayatın kanunu bu insanlar ömürlük olmayabiliyor… ilk önce zaman ilacın olacaktır bunun bil, nasıl onun varlığına alıştıysan yokluğuna alışacaksın sadece sabretmen gerek, bu süreçte arkadarınla vakit geçir, evde hatıralarla baş başa kalma hatta onu hatırlatacak resimleri mesajları şarkıları yok et… geçmiş olsun…
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ya bana da aynısı olmuştu daha kötüsü hatta direk başka kız seçmişti onu seçip beni terk etmişti öyle serefsiz birini sevdiğim için şimdi utanıyorum kendimden. Saçma geliyor şu an ben sonrasında depresyona girmemek için direk işe girmiştim ortamı değiştirmiştim şehir olarak çok da iyi geldi yine direk sevgili yapmıştım😂😂😂senede 1 oluyor bana öyle her defasında terk ediyorlar kısır döngüye girdi
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki yeni sevgilin de aynısını mi yaptı bende sürekli aldatıyorum her sene 😂
Soran+1 yılHahahahah bizde mi. saflik var acaba hepsi mi aynı olur dördünde de aldatıldım hemen bağlanıyorum seviyorum gidior 😂🥺
Soran+1 yılSeninkiler neden bitti dertleşmek istersen dinlerim kanka 🥲
- +1 yıl
Aşkım işin kötüsü ben hemen bağlanamıyorum 6 ay en az peşimden koşup aşık ediyorlar sonra aşık olunca ben degisiyorlar bu defa ben koşuyorum peşinden ama 27 yaşına geldim artık bu olay böyle 3 defa oldu. Bu sene ilk defa peşinden kosmuyorum ayrılırsa ayrılsın kafasındayım takmıyorum artık çünkü geçen sene öğrendim yani bir erkek seni sevmiyorsa zaten çabalamanin birsey degistirmedigini gördüm o yüzden salıyorum direk
Soran+1 yılKızlar koşinca olmuyor hakkaten denendi onaylandı ben üzerim kafasına giriyorlar. Bu zamana kadar yakışıklı şerefsiz sevdim aldattı hepsi artık tipe bakmayacam düzgün olsun bebeği gibi sevsin yeter dedim o bile tipine bakmadan aldattı demekki sorun bende sjsjsj
Soran+1 yılAynen böyle kafa rahat da insan boşluk hissetmiyor değil sevilme isteği gitmiyor 😭
+1 yılRuhsal yalnızlık hisseden bireyin durmadan kendisini ne kadar yalnız hissettiğine odaklanması yerine, zihnini yalnızlıktan uzaklaştıracak şeyler yapması daha işlevsel olacaktır. Yürüyüşe çıkmak, bisiklet sürmek, kitap okumak gibi aktiviteler ve hobiler bulup bunları yapmak bireye daha iyi gelecektir.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılVar olan durumu kabullenmen, duygularını sonuna kadar yaşaman ve sonrasında her şeyi geride bırakman gerekiyor.. Bir şeyleri sürekli düşünerek üstesinden gelemeyiz, bunun yerine zamana bırakmak ve zamanla sıradanlaşmasını tercih etmek daha gerçekçi olacaktır..
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Ayy canım benim, bu çok zor bir durum gerçekten. Aldatılmak ve ayrılmak son derece acı verici olabilir. Kendini yalnız ve kimsesiz hissetmen çok normal, ama unutma ki asla yalnız değilsin. Bu zor zamanlar geçici ve geçecek. İleride bu acının seni daha güçlü kılacağını unutma. Kendine zaman ver, bu duyguları içinde hissetmeye izin ver. Kendini dışarı at, yeni aktivitelere yönel ve sevdiğin şeylere odaklan. Yavaş yavaş bu acıyı unutacaksın ve kendini daha iyi hissedeceksin. Bildirimlere bakmaktan uzak dur, telefonunu kapatıp biraz kendinle baş başa kalmak da iyi gelebilir. Unutma, sen her şeyin üstesinden gelebilecek güce sahipsin! 💪🌼
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, öncelikle böyle bir his içerisine girmeniz normal yani doğal bir süreç ama aşabilirsiniz. Ayrılık sonrası yapılması gereken şeyler konusunda eskiden bir bence yazmıştım. Bu soruyu görünce aklıma bu benceyi sizinle paylaşmak geldi. Okumanızı tavsiye ederim. Umarım işinize yarar.
Ayrılık Sonrası Kırılan Kalbinizi Onarmanın Pratik Yolları Nelerdir?
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Yeni ayrıldık sonrasını kendini yalnız hissetmen çok normal. Ki üstüne kötü bir ayrılık olmuş. Zor ama bu aldatma sonrasında ayrılık kararını alarak en doğrusunu yapmışsın.
İlk zamanlar zor geçecektir. Bu süreçte duygularını en derinden yaşa. Ağlayacaksan hiç tutma hıçkıra hıçkıra ağla hemde. Ağla ki göz yaşlarınla birlikte içinde kalanları dışarı at. Bastırma hiç bir duygunu.
Bir süre bu ruh halinde kal ama sonra yavaş yavaş toparlanmaya odaklan. Maalesef dibi görmeden zirveye çıkamıyoruz. Sen bu süreçten çıktığında çok güçlü olacaksın. Sana bir kere verilmiş bu hayatına sım sıkı sarıl.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız saolun🥺
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılO duygu belki de en zoru aslında. İnsna içten içe biter. Nefes alamaz ve hayat bir ızdırap olur. Onu düşünürsün, güzel günleri, anıları… ama sonra yavaş yavaş yokluğuna alışırsın. Hatta gördüğün bazı şeyler seni uzaklaştırır. Sonra bir bakmışsın ki unutmuşsun. Zamana bırak ve olabildiğince ondan uzak dur. Her şey yoluna girer inan.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u +1 yılÖyle düşünme yalnız olmak daha iyidir en azından kişiliksiz birinden kurtulduğuna sevin yoksa daha büyük sorun olurdu sunuda hiç unutma yalnız olmak en güzel onurdur...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılgeçer zamanla alışırsın
00 Yorumla Selamlar,
Yani sonuçta sevdiğin insandan ayrılmışsın ve hiç de hoş olmayan bir şekilde ayrılmışsın kendini yalnız ve kötü hissetmen o kadar doğal bir süreç ki bu konuda sana fazlasıyla hak veriyorum.
Öncelikle şunu anlaman gerekiyor aldatılmak kesinlikle senin suçun değil bu tamamen karşıdaki insanın kendi karaktersizliği ile alakalı bir durum. Sen ne olursa olsun bir insanın sana yaptığı kötülükten dolayı kendini cezalandırmaman gerekiyor.
Hayat bir şekilde devam ediyor emin ol ki karşına seni gerçekten hak eden güzel insanlar çıkacak. Sen yeter ki hayata bir şans ver. Gerisi o kadar da önemli değil.
Bol şans.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılBir ilişkide yaşanmaması gereken en zor durumu yaşamışsın zaten; aldatılmak. öfken, hayal kırıklığın ve güveninin boşa çıkması yine de ona olan sevgini köreltmemiş ama kendine zaman ver ve kendini daha fazla dibe çekme, hayatına yeniden adapte olmaya çalış, o kişiye alışılmışlığın boşluğunu kendi içinde daha fazla büyütme, yanlış kalpten de doğru duygular dilenmeyi bırak artık.
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok pişman görünce kıyamıyorum o kadar inandırdı ki kendine
Soran+1 yılBen çok saf temiz sevdim
Soran+1 yılHiç sadakatsizlik yapmadım ona
- +1 yıl
O zaman bırak o laik olduğu yerde kalsın, sende bu tecrübeyle o saf sevgini hakedecek çok daha iyi ve sadakatli bir kişiyle ol.
Soran+1 yılÇok haklısınız teşekkür ederim
+1 yılBu duyguyu ister istemez bir süre yaşayacaksın.. Yanında, etrafında kim olursa olsun sürekli onu arayacaksın ve yalnız hissedeceksin kendini.. Çünkü buda sevdaya dahil..
Ama ilginç olan şey, aldatılmana rağmen hala ondan bir şeyler bekliyor olman.. Seni arasa ya da mesaj atsa, ne olacak..
Öyle birinin tekrar hayatında olması sana hiçbir şey kazandırmayacak.. senin gururunu kırmış, saygısızlık etmiş, bir ilişkinin bitmesi için belki de en önemli şey olan ihaneti sana yaşatmış...21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ne diyebilirim ki🥺
+1 yılYalnızlık, bir ilişkinin sona ermesiyle birlikte ortaya çıkan bir boşluk hissi olabilr. Yalnızlıkla başa çıkmak için, kendi kendine zaman ayırmak, hobilerine odaklanmak, sosyal bağlantılarını güçlendirmek ve destek aramak gibi adımlar atabilirsin.🌸
00 Yorumla
+1 yılO durumda en iyi arkadaş gayler olur yani her kızın pasif bir arkadaşi olmalı bence.. eğlenceli , motivasyonu yüksek , oturup dertleşebilecegin her konuda fikir alışverişi yapıp , sohbet , muhabbet edebileceğin , alışveriş yapabileceğin birlikte sinemaya gidebileceğin bir çok sosyal aktiviteyi yapabileceğin biri olmalı ama bir pasiften normal erkek arkadaş gibi bir beklentin olmasın seks gibi.. pasif de uzaklaşır senden.. yine yalnız kalırsın 🤗🤗🤗..
03 Yorumla
Soran+1 yılBen pasife de bağlanirim o canım var bende sjsjjs
Soran+1 yılcanım
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılAyrılmak isteyen ben olduğum zamanlar bile giriyorum bu psikolojiye.. Şu sıralar üstümde yalnızlık hissi yoğun..
Nasıl olur nasıl gider bilmiyorum..10 Yorumla
+1 yılAyrıldığınızı ve yalnızlık hissettiğinizi anlıyorum. Bu hisleri paylaşmak ve ifade etmek önemli. Belki güvendiğiniz bir arkadaşınızla konuşarak duygularınızı paylaşabilirsiniz. Ayrıca, yeni ilgi alanları edinmek, hobilerle uğraşmak veya yeni insanlarla tanışmak da yalnızlık hissini hafifletebilir. Kendinize zaman tanıyın ve bu süreci kendi iyiliğiniz için kullanın.
00 Yorumla
+1 yılSeni anlayabiliyorum böyle yapman sadece seni psikolojik olarak mahveder şöyle düşünmelisin kaybeden asla sen olmadın öyle yapması onun karakterini gösterir ne olduğunu anladın ya bu sana yeter karşına daha iyileri çıkar umarım canını sıkma umurmasamaya çalış desem zor bende yaşadım kendini sürekli bır şeylerle meşgul et sıkma canını umarım yardımci olmusumdur.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle hayatının merkezi o olmadığını ve onunla var olmadığını sık sık kendine hatırlatmanı tavsiye ederim. Aldatarak kalitesiz davranışını sergilemiş böyle insan hayatından gittiyse mutlu olman lazım inan bana. Hayatında kaldıkça ruh emmekten başka birşeye yaramayacaktı. Bol bol zihnini başka şeylerle meşgul et yorul aklına bile gelmez zamanla. Unutmaki senden bir tane var ve bu dünyaya bir kere geldin biricik ve değerlisin güzel enerjiler seni bulsun✨💙
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılçık akşama kadar dolan ye iç gez zorlada olsa evde durma arkadaşın varsa beraber bişiler yapın eğlendir kendini. ev daha çok depresyona sokuyor, dışarda kafan dağılır hayatın ondan ibaret olmadığını daha çabuk anlar kendine gelirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen aldatılmadım ailesi beni istemedi diye arada kaldı ve benden ayrıldı seni çok iyi anlıyorum aynı hisleri bende yaşıyorum.. anılar gözlerimin önüne geliyor çok kötü oluyorum müzik dinleyemiyorum onunla takıldığımız yerlere gidemiyorum kısacası hayat benim için bitmiş gibi.. 2 aydır böyleyim Allah yardımcımız olsun ne diyim kendimizi yiyip bitirsek fayda etmez
122 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmak istiyor ama benim içim almiyor artık onu ama bir yandan da ona çok ihtiyacım var 🥲
Soran+1 yılHer yerde anımız var ben dışarı bile çıkamıyorim
Cevap sahibi+1 yılEğer aldatıldıysan asla tekrar barışmamalısın zaten eğer gururun varsa bunu yapma sakın bir kere aldatan tekrar aldatır. Kafani başka şeylerle meşgul etmeye bak yeni şeyler öğrenmeye çalış
Soran+1 yılYok barışmam çok canım yanıyor sadece
Cevap sahibi+1 yılBenimde canım çok yanıyor şu an.. Allah onların yüzünü 2 cihanda da güldürmesin 2 aydır ölü gibiyim hayattan zevk alamıyorum
Soran+1 yılAmin kardeşim
Soran+1 yıl@baris026 bence bahane bunlar isteseydi ailesine karşı gelebilirdi erkekler gerçekten aşk acısı çekiyor mu da genelleme yapmak istemem ama
Soran+1 yıl@baris026 kısmet değilmiş kardeşim karşına daha iyileri çıkar belki bu devirde varmıymis hala böyle aile zoruyla evlenen
Cevap sahibi+1 yıl@baris026 Bende kendisi benden ayrılınca şunları söyledim ona: "Ailen kesin başka bir kız buldu veya bakıyorlar sana ve seni başka bir kızla kesin nişanlanayacaklar" dedim kendisi de dedi onlar istese de ben istemem artık hayatımda kimseyi dedi.. ne kadar öyle dese de bir çoğu ailesinin dediğini yapıyor bu ne kadar acı verici bir durum.. Allah düşmanıma aşk acısı yaşatmasın gerçekten berbat bir his
Soran+1 yıl@baris026 kendini düşün o halinden memnun belki nerden bileceksin ki
Soran+1 yılGerçekten üzücü bir durum kıza üzülmen de çok normal zorla olacak iş mi
Cevap sahibi+1 yıl@baris026 banada ne diller dökerdi ama her şey boşunaydı Ailem seni istemese bile bir çözüm bulacam onları ikna edecem demişti bir şekilde.. yazık olan hep terkedilene oluyor boşa giden zaman.. bende 30 oldum bu saatten sonra kimseyi artık istemiyorum zaten nasibimde evlilik yok gibi hissediyorum neyse bekar ölecem en iyisi
Soran+1 yıl@baris026 aynen öyle yeni birini tanımak zordur hep onu ararsin her insanda ama o günler geri gelmiyor unutmaktan başka çare bırakmıyorlar
Cevap sahibi+1 yıl@baris026 bende unutmak için hiç bir şey fayda etmiyor kardeşim hatta kendisi telefonda ağlarken sesli ağlama ailenin haberi olmasın belki tekrar birleşiriz diye sesli aglamamı istememişti.. aslında insanlari gözümüzde büyüten biziz. Dünyada milyar kadar insan var biz tek bir kişiye bağlı kalıyoruz sürekli.. tabi irade ile de alakalı bir şey anılar da tetikliyor. Yinede ben evlilikten soğudum hevesim kaçtı ister istemez
Soran+1 yıl@baris026 çok saf kalplisiniz belli Allah iyi insanlarla karşılaştırsin hepimizi
Zamana bırakmalısın bir süre bu duyguyu yaşayacaksın
00 Yorumla
+1 yılmerhaba bu duygudan kurtulmak basit ama algılarınız bozuk algılarınızı değiştirmeniz gerekiyor
izzet güllü ayrılık acısı videosunu izleyin
06 Yorumla
Soran+1 yılAlgılarim tam olarak nasıl bozuk anlamadım 🥲
- +1 yıl
izzet güllü yü izlerseniz anlayacaksınız ne demek istediğimi
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim izleyecem
- +1 yıl
rica ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende ona benzer bir şey yaşadim flört ettiğim kişi hergun biriyle flört ediyormuş her yerden çıktım senin dedikleirni bende yaşıyorum ama Ramazan heycani var güzel bir aya denk geldik geçer diye düşünüyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılŞerefsiz hepside flortken yapsa bu kadar koymazdi
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar böyle yapacak bir şey yok ben her başladığım ilişkide kanıyorum birde çok inanmıştım bana böyle şeyler söyledin yalanmıydi deedim gevşej gevşek hoşuna gittimi dedi
Soran+1 yılAynı durumdayız sevdiği falan yok bunların kalpsizler çoğu duygularla oynamak çocuk oyuncağı gibu
Cevap sahibi+1 yılmaalesef gerçekten kaderinde yoksa sevilmei olmuyor
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Dışarı çık ve dolaş, temiz hava al.
Kuzenlerin ya da arkadaşların ile takıl.
03 Yorumla
Soran+1 yılYanlız başına tadı çıkmıyor ki kimse gelmiyor benimle arkadaşım yok
Soran+1 yılTamam saolsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kiz arkadaslarinla birlikte bu konuyu surekli anlatman seni psikolojik olarak iyi yapabilir
04 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşim çok yok
Soran+1 yılİki hafta oldu hala ilk günkü gibi
Yalnız olmadıpını kabullenerek. Giden tek bir insan hayatına gelip geçecek daha çok insan var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir süre bu alışkanlığınız devam eder, sonra bu acınız hafifler.
00 YorumlaYalnızlık sendromu ama buna alışman gerekiyor seni aldatan bir insanla tekrar olmayı düşünme
00 Yorumlaarkadaşlarınla geceleri içmeye çık kafan çok dağılır çok eğlenirsin yarın yokmuş gibi iç.
00 Yorumla
+1 yılYeni bir aşka yelken açmalısın
00 Yorumla
+1 yılZamanla hafifleyecektir. Merak etme
00 Yorumla
+1 yılBana yazabilirsin 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka birini bularak
05 Yorumla
Soran+1 yılKimse yazmıyor ki nasıl bulucam
- +1 yıl
Ben yazdım işte
Soran+1 yılHani
Soran+1 yılHani la nerde
Soran+1 yılBana mi
aynı durumdayım banada taktik verinnn
01 Yorumla
Soran+1 yılKaç ay oluyor sizin
- Aşk İlişkileri konusunda 894 cevap paylaştı.
+1 yılNeden oldu
08 Yorumla
Soran+1 yılSevgilimle ayrıldım 1 yıldır hergun konsuruduk konuşmadan bir günümüz geçmezdi şimdi birileriyle konuşma ihtiyacı hissediyorum sürekli çok yanlızim
- +1 yıl
Canini sikma buradan da konusabilirsin biriyle elvette sorun bu
- +1 yıl
Nereden buldun kac ay surdu
Soran+1 yılÖyle tabi ama insan sevdiği kişiyle konuşunca ayrı mutlu oluyor bu acıyı akşamıyorum
Soran+1 yıl1 sene sürdü çok mutluyduk ikimizde oyle sanıyordum megersem kaç kızla bulusmjs arkamdan haberim olmamis
Soran+1 yılEttim
- +1 yıl
Yajimdayim yazarım
Soran+1 yıltamam
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBaskasini bul
00 Yorumla
+1 yılKendine yönel hobiler edin
00 YorumlaYeni birini bularak. 👍🏻
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun,
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Konuşalım mi biraz
02 Yorumla
Soran+1 yılOlur dinlerseniz
Alışkanlık
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. F uç k it
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılBul birini
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Yeni aşk bul
00 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer