AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Yazmıyorsa bir halt olmaz.
Şimdiden 1-2 günse sonrasını düşünemiyorum. 🤣
Sonrasi yok zaten canim bunun😉
Bence de
Gerçekten hoşlanan erkek kaç saat yazmadan duramaz. Yaşayarak öğrendim
Hangi seviyeye ulaştığınıza bağlı ✍🏻
Ileri seviye maalesef kisa sürede
seni istediği gibi bulmamıştır ghostlamıştır normal
Kendi bilir o zaman.. insan en azından begenmedigini söyler bulusmayi teklif etmez daha..
Sevgilin değil bunu unutma
Sevgilim degil diye bana umut verip kendi istedigini yapabilr mi?
Yapamaz ama sen de aynısını yap ona
Bundan sonra yazmasın zaten
Ayneen
Mesela bugün kayboldu
Aynen dün yazdi cevap verdim yine kayboldu hala yazmiyor..
İşi varsa bişey olduysa normal
Yaaa Evet haftasonu da aksamlari da.. online oldugu halde felan..
Bu flört olayı tam bir işkence.
Bencedee
Sana yazmayanin yazdığı bir başkaları da vardır..
Artik bende öyle tahmin ediyorum
Kesinlikle öyle
Hiç normal değil. Flört değil artık arkadaştır o
🤷🏻♀️
1hafta yazmadı,1hafta yazmadım
Yani yazmiyim?
Oldukça fazla bir süre next
Aynen artik next diyecegim
Hayirlisi
Artık flörtüm değildir
Benimde artik flörtüm olmayac sanirim..
Olmasın zaten değer vermeye yolları vericeksin
Saol
Normal başka flört bulmuştur
Flört döneminde baska flört bulmak normal mi
Evet normal flörtöz insana imkansız değil
böyle diyosan nereli suriyeli falan mı
Afgan😅
Yazmıyorsa s! ktirsin gitsin
Keske o kadar kolay diyebilsem bunu
Zorda olsa demelisin insanlar kötü kimsenin umrunda değiliz
Hayır ben normal bulmuyorum
🤷🏻♀️ bende
Bana göre normal değil
Bilemedim 🙁
Ben çok üstelemem. Yoluna baksın.
Demesi kolay :) ben onunla herseyimi paylastm.. özelimi bile
Neden? Yani neydi acelesi bu kadar her şeyi bir anda paylaşmak niye?
Bilmiyorum o gece birden oldu hersey ve cok güzeldi
Soran o gece nasıldı anlatsana
@kediseven19 nasil yani?😅
@kediseven19 Birader cinsel fantazilerini benim görüşümün altında mı gidermek zorundasın?
Soran merak ettim can kulağıyla dinliyorum. @constantine sen bir sus bak neler anlatacak kız
@kediseven19 ya sanirim cok beklicen bu koonuda :) neden anlatayim ki
@soran özel adı üstünde paylaşılmaz di mi kabahat bende kusura bakma
@kediseven19 Olm beynin yok mu senin? Git kendin başlık aç orada dinle.
@costantıne Arizona kertenkelesi gelirsem ağzına biber sürerim
@kediseven19 Gelsene la düdük.
Başka biri vardır daha samimi olduğu
😫
Üzülme saten uzun süreli bir şey değilmiş
Tam bana göre buldum derken.. insan üzülüyor ister istemez
Yaşın kaç senin?
31
Nedensiniz?
Nerden mi? Almanya
Hmm bende Bremen doğumluyum ama kesin dönüş yaptık yıllar önce
Almanca biliyor musun
Nein ein wenig
:) peki
Teşekkürler yine de
Dün aklima geldi mesela.. sacimla oynamasi.. benimle sakalasmasi devamli öpmesi.. bunu seven yapmaz mi?
Seven yapar ama belki de ayran gönüllü herkese aynı
🤷🏻♀️
Kısmet bu işler fazla takma üzülmene değmeyecek biri demekki
Peki kültürü ve geldigi yer farkli ise sorun mudur?
Sorundur
Normal değil canım seni aldatıyor olabilir güvenme derim
Anormal bir durumdur tabi
Değil 1 2 saat değil sonuçta
Değil başkasını bulmuş.
Kabul edilebilir boşver Beklenti içine girme
kabul edilir şey değil
Çok zor soru. Hiç flörtöz bulmadım
Sana sıra gelesiye kadar yoğundur.
Değil tabi ki bitir konuşmayı
Bensiz nefes haram olsun ona
Isı Var dır belki ya da çok yoğundur
flört adı üstünde başkasıyla flört ediyordur.
Bakalım bunun denemesini yapıyoruz
Anlamadim
Normal değil
Nirmal değil anormal bu
Ne yapicam hic bilmiyorum bugün hic yazmadim.. anlasin diye
Normal değil
Normal değil yazmıyosa vardır bi bokluk
Hiç değil..
Degil
Normal değil
Değil
Anormal
Normal değil ya
Normal değil
Tabiki de normal degil
Engel at şok yaşasın
🥲 kiyamiyorum da ise yarar mi ki
Knk böyle birini hayatında tutmak mi istiyorsun cidden
Tutmak istemiyorum da belkiler ile yasiyorum iste..
Belkilerle yaşatan biri asla seni sevmiyor ve değer vermiyordur. Önce sen kendine değer ver ve tekmeyi popon koy
Poposunaaa*
Değil gibi ya
🤷🏻♀️
Benim neden flörtüm sevgilim yokkk
Olur daha benim varda noluyor? Deli ediyor beni
Doğru kişiyi bulamadın mi da deli ediyor
E dogru düzgün yazdigi yok mesajlarima cok gec cevap veriyor.. beklemekten sabir tasi oldum sinir etti
Eee neden bekliyrosin Allah aşkına bırak
Sen yazdında cevap mı vermedi
Yani en son bugün yazdi ( sali yani) yazdiklarima nerdeyse kisa sürede cevap verdi sonra en son yazdigimdan simdi 8 saat gecti hala yazmamis görüldü atmamis bile
Normal değil kapıyı göster
Persembe konuscam yüz yüze degismezse bitiricem.. bekleyemem yoruldum artik
Sanada yazık
😔
Hayır tabikisiii 🖤
😔😔
Az nefes alın
Ne demek istedin anlamadim?
Normal değil
Bencede artik degil
Normal
Neye göre normal?
Flört ettiğin kişiye gore
Normal değil
Yazmakla yazmamak arasinda kaldim su an.. kimi diyor sor neden böyle kimi diyor yazma o yazan kadar
Normalll
Peki neye göre normal? Yani en son dün sabah yazdi 12 saat boyunca yazdigima cevap bile vermedi.. ben mi abartiyorum?
Yazmazsa yazma burcu ne acaba hakli olabilirsin bide sen
Burcu koc
Burcu ile ne alakası var
Inatcimi diye sordum
Yok inatci degil
Normal değil ve dürüst değil
Bence de normal degil de ne yapacagimi bilmiyorum bi yandan abartiyormusum gibi geliyor yazayim diyorum bir yandan da.. beni merak ediyorsa beni tanimaya calisiyorsa yazar insan diyorum🤷🏻♀️
Anormâl bence
Ne yapmami önerirsin?
Düzgünce konuş merakta bırakıyorsun beni de, o seni hiç mi merak etmiyor?
Yani diyolaglarimiz genellikle onun bana „ askim ne zaman vaktin var özledim demesi.. ve buluscagimiz gün „ askim cok mutluyum seni bugün görecegime“ oluyor ( bunlar WhatsApp de.. bir araya gelince çok güzel vakit geviriyoruz benden ayrilmak istemiyor ( yani böyle söylüyor) ama is WhatsApp e gelince kisa kisa ve az yaziyor
Yani artik tek carem 2-3 gün bekleyip ve her ne düsünüyorsam/hissediyorsam söylemek ve en sert sekilde secimini yapmasi gerektigini söylicem.. tamam isi kolay degildir de yani haftasonu da mi yazamazsin ya da is sirasinda hic mi mola olmuyor
Böyle olmaz ama kim ister ki böyle olmasını
Öyle devamli bekliyorum hep özür diliyor ve sundan bundan dolayi yazamadim diyor.. yani sıkıldım artık
Haklısın bu konuda, beklemeyle hayat geçmez
Yani ne kadar aci da olsa tek carem bekleyip yazmazsa duygularimi vs anlatan mesaj yazip seceneginin ne oldugunu sormak olacak.. bekleyip duramam
Ne zamandır görüşüyorsunuz?
1 bucuk ay😅😅😅
☺️ bende yıllardır berabersiniz sandım 😂
😅😅😅 o yüzden flört diyorum ya😅
Üzüldüğüne deymez, takma kafana bence
O kadar kolay olsa
Seni anlıyorum ama, bu hayat böyle işte önemli olan zoru başarmak, hakkında hayırlısı olsun
Normal.
Peki neye göre normal canimms
Flört dediğimiz şeyin anlamına TDK'dan bak. Ayrıca "canım" gibi aşırı samimiyet içeren sözcükler de kullanmamanı rica edeceğim. Sevgili bile değilsiniz. Ayrıca 1 2 gün yazmasa ne olur? Sabır taşı gibi çatlar mısın? Belki önemli bir işi vardır. Yoğundur. Biraz mantıklı düşünün.