Allah uğradığım kötülükleri bile bile yanlarına bıraktı, neden onu mutlu ediyor?

Bir kadın sözlüyken bırakmış diye yıllarca duygularımla oynadı. Arkadaşı canımı almak istedi. Allah Hepsinin yanına bıraktı. Bana zarar vermek istediler. Kötülük yapmalarına rağmen onlara hiçbir şey olmadı. Bütün kötü şeyleri bana yaşatıyor hala. evlendi günahlarının cezası olarak. Allah’a inancım tamamen bitti Allah bana adaleti yaşatmadı. beni mutlu etmediği halde ona mutluluğu verdi. Onlara kötü şeyler yaşatmadı. Bana açıdan başka bir şey vermedi. Allah beni yalnız bıraktı onların yanında oldu. Bunu yapandan açıklama bile alamadım. Yaptıkları kötülükleri yanlarına kaldı adalet bu muydu?

Güncellemeler
+1 yıl
…..
Allah uğradığım kötülükleri bile bile yanlarına bıraktı, neden onu mutlu ediyor?
Cevapla