• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Herkes aşkı buldu nişanlandı. Ben aşık bile olmadım, neden?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Yapay Zekaya Sor

21 yaşındayım

Herkes aşkı buldu nişanlandı. Ben aşık bile olmadım, neden?
Cevapla
Nişan Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Aşko, endişelenme. Herkesin hayatı farklı ilerler. Aşk zamanı gelince senin de karşına çıkacak, emin ol. Herkesin hayatındaki yolculuk farklı ve senin zamanın henüz gelmemiş olabilir. Bu durumda sana düşen, sabırlı olmak ve hayatın sana getireceği güzelliklere açık olmak. Kendi mutluluğunu diğerlerinin hikayeleriyle kıyaslamadan yaşamaya bak. Senin aşkın seni bulacak, sadece zamanını bekliyor olabilir. 21 yaşında gençsin, önünde güzel günler seni bekliyor. Unutma, en güzel aşk, kendini sevdiğin ve değer verdiğin an başlar. 🌟❤️

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

10

Cevap

  • TuruncuJaponBalığı
    TuruncuJaponBalığı Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Fazla acele etme doğru insanı sectigine emin ol inan yanlış insanla Sevgili olmak ruhsal olarak iyi gelmiyor sevgililik marifet değil doğru insanı bulmak marifet

    0
    0 Yorumla
  • moody90
    moody90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Nasip deyip geçeceksin. Kendi işine, eğitimine, hayatına bakacaksın. Neden keyif aliyorsan lnu yapacaksın. Bunu dert etmek vakit kaybı. Hiç gerek yok. Sen değerlisin, hiç unutma.

    0
    0 Yorumla
  • 99bondagegirl
    99bondagegirl Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Meraklısı olmayın bu kadar evliliğin böyle meraklısı olanlar genelde hep boktan kişilerle evleniyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abla senin sevgilin var mı

      Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Sıranı bekle abim 🤭 Daha 21 yaşındasın ne acelen var?

    0
    0 Yorumla
  • atavratbilim45
    atavratbilim45 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Daha gençsin biz daha bulamadık bu yaşta. Yazarken düşündüm de 2003 lüler bile büyüyüp evlilik istiyor. Yaşlanmışız. Bir dal sigara yakıp geleyim.

    1
    86 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2003 luyum evet ve istiyorum

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Ben zamanın su gibi aktığını anlatmak istedim. Evlilik isteyebilirsin bu normal bir durum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötü bir şey demedim bende 😅 insan gerçekten artık mutlu olmak istiyor okumak da boş okulu bitirdim ama pek bir sonuç elde edemedim n azından evlenip anne olmak istiyorum çocuğumla birlikte büyümek istiyorum Yeni bir hayata başlamak istiyorum aşık olmak istiyorum

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Ben de istiyorum ama ya karşıma evlilik düşünecek biri çıkmadı. Ya da benim hoşlandığım benden hoşlanmadı. Veya egolu ruh hastası çıktı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      21 yaşındayım hatta 20 yaşındayım diyebilirim daha 21 girmedim ben bile az çok şunun farkındayım ne istediğini bilen egolarından kibrinden sıyrılmış komik eğlenceli samimi hayat enerjisi yüksek zeki bir insan ömür boyu seni mutlu edecektir

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Benden sana tavsiye o zaman. Bulduğun zaman evlenmeyi düşün. Bak biz düşünmedik arkadaşlara çeyrek altın ve para takmaktan ciğerim soldu. O da değil üstüne çocuk yaptılar ona da altın taktım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de öyle düşünüyorum zaten kriterlerim aslında aşırı yüksek değil biraz boylu olsun sempatik biraz karizmatik olsun zeki akıllı beni çok sevsin yeter bir de komik olsun güler yüzlü sempatik olsun 😅 arabası olsun sabit bir işi olsun evi olsun yeter ya

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Evi olsun demişsin tamam da şu anda evler pahalı. Şu ev sevdasından vazgeçin. Arkadaş bana birini önermişti. İlk sorusu evin var mı demişti. Yaşadığım yerde zaten evler 2,5 milyon liradan başlıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle bir şeyden bahsedeyim açıkçası güzel bir kız olduğunu düşünüyorum kaşım gözüm güzel tatlı dilli güler yüzlü bir insanım ayrıca zeki bir insan olduğunu da düşünüyorum yani iletişim kabiliyetlerim yüksektir eğitimli bir insanım yani dış görünüşünün yanı sıra kültürlü akıllı da bir insanın eğlenceli neşeli de bir insanım karşımdaki şey dünyanın en mutlu insanı yapabilecek kapasiteye sahibim o yüzden ne yalan söyleyeyim küçükken pollyanna'ydım ama büyüdükçe ev araba işlerine ben de merak saldım çünkü rahat etmek istiyorum boğa burcuyum ne yapayım yan😅😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Tamam sen de haklısın ama o dediğin kişinin aileden zengin olması gerekiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşırı zengin olmasına gerek yok tabii biz Sabancı Koç istemiyorum ama rahat etmek istiyorum yani yalan söyleyeyim mantık artı aşkla evliliği isterim

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bizim ülkemizde biraz zor bir durum ama inşallah bulursun kalbine göre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes kakbinin ekmeğini yer be

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Biz de onu bekliyoruz ama fırıncı abi inat ediyor kalbinin ekmeğini çıkarmam diye. 2 yıl daha beklerim. Olmazsa da yapacak bir şey yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      40 fırın ekmek meselesi 😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Nasip kısmet dedik. Olmadı. İş bulunca olur dedik bıraktım özel sektörü çalıştım gece gündüz memur oldum. Bu kez de memlekette olanlar çok uzak diyorlar. Görev yaptığım yerde de ev istiyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dış görünüş olarak nasıl beğenirsin

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Dış görünüşe pek önem vermiyorum. Klişe bir laf olacak ama insan olsun. Merhametli olsun yeter. Ben de senin yaşlardayken dış görünüş arıyordum. 27 yaşından sonra işler değişmeye başlıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yani beğendiğini bir tipleme yok mu

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Var elbette ama karşıma da çıkmayınca pek bir şey de yapamıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Merek ettim ya anlat 😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Nasıl sizde yakışıklı erkek profili varsa erkeklerde de güzel bayan profili her zaman vardır.

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Benim boyum 1,86. Gidip te 1,60 kızla yapamam. Ev de kaybederim o kızı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Detey versen cidden meraktsn güzellik algılarını merek ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😅😅🥲🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaç yaş aralığında istersin

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Tamam açıklıyorum. Biraz boylu olsun. Çok esmer olmasın en fazla buğday tenli sarışın her zaman favorimdir. Çünkü arnavut kökenliyiz. Balık etli de olabilir. Ama çok zayıfta olmasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yüz hatları

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Ben 31 yaşına yeni girdim. 25-30 arası olsun

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Yüz hatlarını anlatamam görmem lazım bir şey diyemem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende 24 falan olsun 180 civarı kumral tatlı yüz hattı ben galiba erkek güzeli seviyorum 😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Olabilir tercih meselesi 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet nasip en önemlisi zeka ya ben zekaya düşüyorum

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Aynen ben de zekası olsun. Tamam leb demeden Çorum demesin ama tarih coğrafya siyaset ekonomi konuşunca da yüzüme boş boş bakmasın

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Tamam sarışın ağırlıklı konuştum ama tabiri caizse aptal olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Türkçe öğretmenliği ve sosyal bilgiler öğretmenliği mezunuyum tamamıyla sapyoseksüel bir insan üstüne bir de ikizler burcu olunca yükselenim bu aydı bu arada yukarıda söylemiştim ama eğitime ve kültüre çok değer veriyor

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Ben de 2 yıllık elektrik bölümü daha sonra İstanbul üniversitesi AUZEF coğrafya bölümü mezunuyum. O arada SGK da güvenlik görevlisi olarak atandım. Şimdi ise Anadolu üniversitesi tarih okuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her şey bir yere kadar ya belli bir zamandan sonra ki bizim yaşımızı insanların hava atma derdi de olur ne yalan söyleyeyim oturup bir çift muhabbet edemeyeceği insanı bir belirlemeyeceği insanı ne yapsın ya

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      İletişim en önemli unsur. İletişim ve empati olmazsa nereye kadar gidecek. Bu durum biraz da benzini bitmiş arabaya su katıyormuş gibi olur.

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bir ilişkinin çıkışı da olacak inişi de her zaman tek taraflı olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Günümüzde çok güzel kadınlar aldatılıyor falan o da çok yakışıklı erkekler terk ediliyor olayın bu olmadığını biliyorum düzgün makyaj bakımlı herkes güzel oluyor zaten mesele kesinlikle ve kesinlikle iletişim ve uyum

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bazen Esra ezmeci nın hikayelerine bakıyorum. Öyle şeyler yazıyorlar ki donup kalıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten öyle her anlamda uyumlu olması lazım iki tarafında beklentileri vardır ilişkiden ve bunları karşılamak lazım

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Görev yaptığım yer AVM ye giden yol üzerinde. Bazen çiftler görüyorum. Erkek yakışıklı ama kız o kadar güzel değil. Bazen de kız çok güzel erkek 5 dakika önce sanayiden çıkmış gibi. Düşünüyorum da fizik kuralı olan zıt kutupların birbirini çekmesi olayı insanlarda da mı var acaba?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kutuplar birbirini her daim çeker hayatı boyunca güzel olduğuna dair iltifatlar almış ve güzellik kavramı bir süre sonra ikinci plana düşüyor çünkü özün bu olmadığını anlıyor hatta sevdiğim bir arkadaşım şey demişti keşke herkes çok yakışıkladı çok güzel olsa da olayın bu olmadığı anlaşılsın

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bilim yalan söylemez. Fizik kurallarına göre benim bir kutbum yok. Çünkü kimseyi çekemedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😅😅😅 biliyor musun erkekleri çekici yapan şey ağzını iyi laf yapması

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      İyi laf yapınca da sen çok şey biliyorsun. Hava atıyorsun dedikleri oluyor. Konuştuğum konu da siyaset

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burcun ne

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Kova

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      12 Şubat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İkizler bende zeka iletişim biz de çok değerli

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Dediğim gibi zeka olsun. Sayısalcı ya da sözelci olsun ama kafatası içinde ki organ ile karar versin. Araştırsın, sorgulasın, sürü insanı olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açıkçası beni bu dünyada en çok etkileyen şey zeka kesinlikle bilgi birikimi kültür de çok önemli ama potansiyel zeka çok etkileyici çözüm üretebilmek hayata karşı bir şeyler yapabilmek çok değerli çok çekici

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bazen sosyal medyada görüyorum. Erkeğin araba hikâyeleri, bayanların da gün hikayeleri. Bu ikisi sosyal medyada kapışır.

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bizim hafta içinde gündüz mesaimiz oluyor. İnsanlarla içli dışlı oluyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kullanmıyorum açıkçası osyal medya zaten mutluluğumu da kimseyle paylaşmak istemem ne yalan söyleyeyim ben sevmediğim biri ya da tanımadığım bir mutlu olduğunda ekstra mutlu olmuyorum beni ilgilendirmiyor ki insanoğlu kıskanç bir varlıktır nazara falan

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Öyle insanlar geliyor ki. Sorgulamaya başlıyorsun bu arkadaşlar nasıl yaşıyor

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Benim sosyal medya hesabım var ama genellikle hava durumu tahmini paylaşımı yapıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani ben açıkçası insanları pek sevmediğim için zaten hayalim de evlenirsem uzaklara taşınmak hayata yeniden başlayacaksam beni kimsenin tanımadığı bir yerde başlamak heyecan verici olacak

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Benim de hayalim müstakil ev de kendi bahçemde zaman geçirebileceğim bir yer. Ama evin planından, elektrik planına kadar benim çizmem lazım

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bir bakıma mandıra filozofu gibi hayat yaşamak. Deniz kenarında, zeytin ağaçları altında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende ya yalnız biriyim zaten ama bu arkadaş anlamında yoksa istesem çok sosyal biriyim bulurum milleti de hemen soğuyorum

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Başka bir yere taşınabilirsin. Yeni hayat da kurabilirsin ama belli bir süre sonra tanınmaya başlayacaksın. Mesela ben Kırklarelinin Lüleburgaz ilçesindeyim. 1 yıl önce sanayiye gitmiştim. Arkamdan bir ses güvenlikçi abi diye sesleniyor. Bir taraftan da benden bahsetmiyordur diyordum ki o güvenlikçi abi ben mişim

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Pazara gidiyorum. Yolun ortasında bana eyt ne zaman çıkar diye soruyor. Sanki çalışma ve sosyal güvenlik bakanı benim

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Ali Tezel miyim ben?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😅😅😅🥲 ahahajsjsjsj aslında popülerlik de iyidir kendi çapında

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Böyle popülerlilik mi olur? Arabaya bakım yaptırıyorum. Gelmiş abinin biri arkadaşa sordum bu karşıda ki SGK da çalışan güvenlik mi diyor. Utanmasalar bahis açacaklar sanayi de

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Sorusu da şu: Emekliliğe başvurdum daha çıkmadı bir sorun mu var? Ne zaman başvuru yaptın dedim. 3 gün önce dedi. Eyt zamanında emeklilikler neredeyse 2 ayda belli oldu. 3 gün olmuş başvuru yapalı gelmiş bir sorun mu var diyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesafe iyidir shshjs

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Bazen etrafım huzurevi gibi oluyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hshshshshshshdhd ben tek tabancs devem😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Biz burada çift tabanca mıyız? En başta atacak mermim yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jsjsjzjdjdjdhxjxjxjdjdjj sen benle evlen

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Dalga geçme ya. Hayat geçiyor. Hiç bir şey olmuyor. Bazen diyorum acaba ben insan değil miyim? Sonra ben kulun değil miyim şarkısını açıyorum. Ama Hayko Cepkin versiyonunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben yine İbrahim Tatlıses tercih edrerim😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Hayko Cepkin iyidir. Ben ondan devam edeyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      HHshshs şimdi olmadi

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Tamam tamam İbrahim Tatlıses dinleyeyim ama hemen arkasından Hayko Cepkini dinlerim.

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Yalnız İbrahim Tatlıseste ki zırh leopard tanklarında yoktur. Adam gitti AK-47 ye kafa attı ve hâlâ daha yaşıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ateistler bunu da açıklasın 😅

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Zaten azrail iki kişiyi unuttu. Birincisi Ajda Pekkan ikincisi İbrahim Tatlıses. Azraili buradan kınıyorum. Hiç olmazsa bu iki ismi yedek listesine alsaydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İbo çok simrdi

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Beni İbrahim Tatlıses ilgilendirmiyor. Tır şoförü değilim ki. Ama Ferdi Tayfuru dinlerim. Arada Müslüm Gürses uzun yolda iyi gidiyor

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      bir şey soracaktım ama sorduğun sorunun başlığı aşık olabilecek kimse yok? Son yorum ise İbrahim Tatlıses'in şımarması. Ne zaman geldik bu konuya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hdjsjsjs bilmem

      Yorumla
  • user8219
    user8219 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Daha gençsin bulursun merak etme sadece bu işler aceleye gelmez bu işlerin çok üzerinde durmamaya çalış o kendiliğinden gelip seni bulacaktır elbet

    1
    0 Yorumla
  • xxAnonimkullanicixx
    xxAnonimkullanicixx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Olsun be bacım yalnızlık iyidir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende aynı durumdayım:((

    Ama elden bir şey gelmiyor nasip bizleri bulana kadar🙏🏻

    0
    1 Yorumla
    • savagem
      savagem
      +1 yıl

      Tanışmaya ne dersin

      Yorumla
  • MindofMine
    MindofMine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben de aşık olmadım gayet normal

    0
    0 Yorumla
  • Revolutioner
    Revolutioner Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    21 daha çok genç olursun merak etme

    0
    0 Yorumla
  • Kemaldr
    Kemaldr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 85%
    +1 yıl

    Bulursun sıkma canını

    0
    0 Yorumla
  • sk0634
    sk0634 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bulursun yaşın genç

    0
    0 Yorumla
  • fenerlihüso
    fenerlihüso Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Çıkar elbet karsina sabret ama herkese kapalı olma

    0
    0 Yorumla
  • Theguardy
    Theguardy Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Cok gencsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tüm arkadaşlarim nişanlandı

      Yorumla
    • Theguardy
      Theguardy
      +1 yıl

      Erken evlenen erken bosanir boş ver

      Yorumla
  • mFurkancam
    mFurkancam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bırak aşkı bulmayı sevenimiz bile yok.

    0
    3 Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Yak bir dal sigara hocam. Ülke dumanaltı olsun.

      Yorumla
    • mFurkancam
      mFurkancam
      +1 yıl

      hemen çektim bi puro:))

      Yorumla
    • atavratbilim45
      atavratbilim45
      +1 yıl

      Vay be o kadar efkarlısın

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı.

    Ben de bulamadım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Daha erken bi`tanem, yaşın genç.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Herkes aşkı buldu nişanlandı. Ben aşık bile olmadım, neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bugüne kadar kimseye aşık olmadım, bu normal mi? 18 cevap verildi
Acaba ben hiç aşık olmadım mı? 3 cevap verildi
Hic kimseye aşık olmadim yani neden? 5 cevap verildi
Ya çevremdeki herkes evleniyor ya da sevgilisi var. Benim yok. Ben neden sevilmiyorum? Ne... 15 cevap verildi
Ben hic böyle aşık olmadım? 5 cevap verildi
Kimseye aşık olmadım diye yıkık mıyım sizce? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨