Yargilayacaklar boşa yazmasın, sizce bu his geçer mi?

22 yaşındayım sevgilim 28 yaşında kendisinden kısa zaman önce sevgilim vardı ona da açık oldum yeni biten ilişkim var dedim sana unutturacağım yaşadıklarını dedi bir yola girdik.1 ay doldu kendisiyle ama ara ara bi eskiye özlem var. Galiba fiziksel anlamda öncekini daha çekici buluyordum zaman zaman sevgilimi öpmek bile çekici gelmiyor. Bilmiyorum bu geçer mi

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aldatma gibi vs olaylarım yok saçma sapan yorumlar yapmayın. Zaten bu süreçte eski sevgilim döndü yazdı ben reddedip engelledim şu ankine de söyledim yazdı diye.
Yargilayacaklar boşa yazmasın, sizce bu his geçer mi?
Cevapla