AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Seninle her günü özel oldugu için tek bir günü kutlamamış bi sorun yok bence
Oha o kadarda olmaz, kutlaması lazım öyle şey mi olur
Çok abartılacak bir şey değil bence ama kutlaması gerekirdı bence
Ayni durumu yaşıyorum hatta doğum günümü bile kutlamadı tabii ki de normal değil
Benımkide kutlamadı sogudum ama yapck bili yok
onem vermedigini bildigi icin kutlamamistir belki
Evet normal karşılamalısın
Kadınlar günü ne ya Popüler kültürün kölesimisiniz
Bazen hemcinslerimi anlayamıyorum.
insan biraz romantik olur
Normal belki bilmiyordir
Bende anneminkini kutlamadım jdjsksks
Ergen sg
Yoo 23 yaşındayım
Evlendiğinde doğum günlerini de unutursa şaşırma
Abartt
Başına gelmez umarım
kutlasa iyi bir jest olurmuş
Eski sevgilim bile kutladı
Asla normal karşılama ayrıl
Sen önem vermiyorsun o niye versin dudbdusbshsb
Hediye falan değil de bi kutlu olsun da denir yani
Kadın olduğunu biliyor mu
Bir kadın olarak ben de kutlamadım.
Tripten tribe koşma zamanıdır bu durumda.
Normal, saçma bir gün.
yooo
@crimsoon Anneler günü değil, sevgililer günü, doğum günü vs hiçbiri değil. Kadınlar gününün nesi kutlanacak saçma gsgsg
Zamanında amerikada kadınlar fabrikada erkeklerden fazla mesai yapip daha az para almalarına tepki gösterip fabrikaya kilitlenip yakıldığı günü anmak veya emekçi kadınları kutlamak neden saçma olsun?
@crimsoon ingilterede baca fabrikasında çalıştırılan çocuklar için de mi gün kutlayalım ya da asker olup savaşan bizler için?
günleri olsun onlarıda analım kutlayalım askerlerden zaten gurur duymuyomuyuz? kim askerlere laf ettiki? çalıştırılan çocukları göz onünde bulundurulması kadar kadınların bu tarih boyunca yaşadıklarınıda göz önünde bulundurulması lazım anneniz yokmuş gibi konuşuyosunuz ya
@crimsoon gurur duymuyorsunuz diye birseyin ağzımdan çıktığını hatırlamıyorum, tarih boyunca her sinif cinsiyet çok şey yaşadı, bu kadar dramatize etmeye gerek yok. Ben çevremdeki sevdigim kadınları el üstünde tutuyorum zaten, gün kutlayıp instagrama foto atmayla olmuyor sadece show business
farkındaysan konu instaya foto veya show yapmak değil sevdiğine kadınlar günün kutlu olsun demek showsa ben daha bisey anlatmayayım sana
ayrıca gurur duymuyorsunuz diye bisey demedim demişsin ama sanki duyulmuyor gibi yansıtmıssın
kadınlar günü ile asker karşılasması sıradan kadın erkek karşılaştırması işte kadın asker yokmuş gibi :d
@crimsoon herkes show yapma derdinde de ondan, erkeklerin de anasi agliyor bu hayatta, öyle de görebilirsin, kadın askerler meslek olarak yapıyor kendi isteğinle. Sen zorunlu olarak askere gidip Isparta'da komando eğitimi aldın mı? Ben aldım 😄
kanki tamam kadınızda zorunlu askerlikte niye komando eğitimi aldın? ayrıca sanki 6 ay askerlikte sizi suriye sınırında çatışmaya sokuyolarmış gibi de konuşma bi kadınlar günü olmuş zırlıyosunuz ikidebir kendinizle bir tutuyosunuz millet evi temizlemedi diye şiddet görüp öldürülüyo sen show diyosun böyle yapılmaya devam edilirken bırakında show yapsınlar diye
@crimsoon hangi eğitimi alacağını sen secmiyorsun abisi ordu neye karar verirse anlayabildin mi? Çatışmaya git derse ona da gideceksin sen karar vermiyorsun yani. Millet elinde silahla vatanı bekliyor aylarca yemek temizlik mi zor geldi, şiddet ve öldürmenin hiçbir türlü savunulacak tarafı yok lakin bu feminist kafalarla 30 yaşında evde mi kaldım diye soru soruyorsunuz burada. Toplumda kadının da erkegin de rolleri var ikisinin de avantajları dezavantajları var.
yalnız size basvuru formunda seçenekten seçtiriyolar eğitimi almak için yani ben öyle biliyorum tanıdıklarım gittiği için :d temizlik yemek zor geldi değil bunun için şiddet görülüp öldürülmesinden bahsediyorum işine gelince konuyu baska yere çekme okadar ayrıştırılmış bir şekilde yaşarken bi zahmette kadınlar günümüz olsun ayrıca okadar beyinsizler varken evde kalmak cok muhtemel değil
@crimsoon o gönüllülük için koyulmuş bir madde, ordu ihtiyacına göre revize edebilir. Beyinsiz erkek olduğu doğru ama feminist kafayla zaten beyinsizler olmasa da kalmanız muhtemelen 😄
ya sen anlatıyosun benim sırf kadın olduğu için mesleğini yapamayan kuzenim var? kendi alanının mühendisliğini yapamıyo kadın ya erkek olacak ya da tecrubeli
tecrube gerekiyosa bu tecrubeyi nasıl kazanacak? bu sadece küçük bir örnek sırf bunların önüne geçilsin diye feministlik var yani (kadın hakkı) değil kadın-erkek hakları ve eşitliği için bide buna saçma diyerek gecmeyin ya neyse ugrasamicam
@crimsoon yeteri kadar niteliği varsa ise girer aynı parayı da alır tonla mühendis analist kadın arkadaşım var benden de fazla kazanı var, kendi eksikliklerinizi cinsiyetinize mal edip fırsat kazanmaya çalışıyorsunuz başka hiçbir şey degil
aynen kesin öyledir benim kuzenim canım ya zaten bi sen zekisin o yuzden iş yerinde başka alanda tecrube kazanmaya çalışıyodur
bahsettiğimde o zaten mk yeterli tecrübe istiyolar veya tecrubesiz bile olsa erkek arıyolar tecrubeli arıyosan bu kadın nasil tecrube kazanicak diyorum sende niteliği varsa girer diyosun :D bi lacıvertisin yani kimse fırsat falan kazanmıyo
@crimsoon benim kadın arkadaşlarım da tecrübeyle başlamadı işlerine, tecrübesiz aday her zaman zor girer erkek kadın fark etmiyor anca agliyorsunuz😄
Allahim yarabbim sabır ver ne kıtsın yaw sen :D ya tecrubeli kadın ya da tecrübesiz bile olan erkek diyince bunu anliyosun yani
kadın erkek bayada fark ediyo siz görmek istemiyosunuz işinize geldiği için :d
@crimsoon 2 sene 500 kişilik projeyi yönettim, yurtdisina kısa süreli eğitime geldim üst düzey bir beyaz yakayım ben mi kıtım ve is hayatını bilmiyorum 😄 hayat zor ufaklık siz sadece ona gelmiyorsunuz is hayatında öyle bir ayrım yok
tabi tabi kesin yoktur pollyanna 👍👍
Çok önemli değil doğum gününü kutlar mi
Evet kutladi
Bence önemseme fazla ama diyebilirsin neden kutlamadin vb ileride kutlar
Kadın değilsin o zaman
Erkek kirintilari
Kadın ve kız ayrımı kadar saçma bir şey yok
Ülkemizde var.
Neyse
Kadınlar günün kutlu olsun
Benim ki de kutlamadı buradan tanıştım bide
E kabaymış oda
Sen onun erkekler gününü kutladın mı
Kadın değilsin ki kızsın
Açtırma ağzımı @mg ya
Ses kes aslanım
Normal
Neden
İşçi ve emekçi olmadığın için
Normal.
Neden
Normal değil
Neden
Önemli olan genel olarak sana nasıl davrandigi
Pek de önemli değil
Saygı duymalısın.
Hayır
Neden? Hem dünya emekci kadınlar günü.
Kadınlara önem vermeyen birine niye saygı duysun
Ya kızım ideolojik bi mevzu, canım kapitalistlerin oyunu. Emekci kadinlar gununu kadinlar gunu diye pazarlayip urun hizmet satiyorlar iste.
Ooo odun
en azından bir mesaj atılabilir
Normal karşılama kesinlikle
Özel günlerine değer vermeyenle olmaz
Kutlanmalı bence belediye bile kutluyor
😂 😂
Kellesini al
Erkekler günü var mi onu bile bilmessiniz
Bizde kutlamiyoruz anormal mi
Önem vermiyorsan o yüzden belki kutlamamis
Ah sana vah sana. Seviyor musun onu
Sen onun erkekler gününü kutladınmı
Normal değil
Anormal
Mahkemeye ver tazminat talep et
Hayır hayır tabiki asla
Ayrıl kanka
Mecbur degil
Anormal
Bence ayrıl
Neden
:)
Tabikide oyle
Pek normal değil...
Evet
Normal