Nişanlım kadınlar günümü kutlamayacağını söyledi, bir insan kadınlar gününü nasıl kutlamaz?

Zaten deprem dolayısıyla 14 şubatta kutlamadık. Ona saygı duydum benimde içimden gelmedi ama kadınlar gününü bi insan nasıl kutlamazzz
Nişanlım kadınlar günümü kutlamayacağını söyledi, bir insan kadınlar gününü nasıl kutlamaz?
Cevapla