Eski sevgilim benim olduğum mekanda oturmuyor neden kaçıyor? Erkekler neden böylesiniz?

Yaklaşık 3 hafta önce 10 günlük bir ilişkim bitti. Birbirimize kötü bir şey yapmadık aramızdaki enerji çok güzeldi ama yaşadığımız yerdeki dedikodu ve söylentiler onu yordu. Kötü ayrılmadık zamana bıraktı burada birlikte olamayız ileride olabilir falan dedi. Bir kaç kez konuştuk ona şiir yazdım karakalem resmini çizdim. Benim onu çok sevdiğimi biliyor ama şu an uzak durduğu için bu kadar emeğimin karşılığında kendini acımasız hissettiğini rahatsız olduğunu söyledi. Artık böyle şeyler yapma dedi.1 haftadır gitmiyorum yanına konuşmuyorum iletişim uzamasın üzülmeyim yazmayım diye de engelledi beni. Dün arkadaşımla kahve içip çizim yaparken o da geldi mekana. Ben hiç bakmadım ama arkadaşım çaktırmadan bakmış yan yan bakıyormuş. Ben hiç oralı olmadım sonra yan tarafa geçti arkadaşıyla yemek yedi. Arkadaşı geldi bizim bulunduğumuz yerde oturdu ama o gelmedi eve gitti. Sonra diğer arkadaşaları da geldi 11 e kadar oturdular arada onun adını geçirdiler sohbette yine de gelmedi ki normalde sık sık orada arkadaşlarıyla oturur 12-1 lere kadar biliyorum. Düşman değiliz hatta bana karşı boş da değil tamamen ama neden böyle yapıyor anlamadım. Korkacak biri de değil mekanda yanına gidecek değilim o asker ben öğretmenim. Saçma yani neden böyle yapar bir insan?

Eski sevgilim benim olduğum mekanda oturmuyor neden kaçıyor? Erkekler neden böylesiniz?
Cevapla